محتوا نمایش

هرچه ما در مورد بازسازی طولانی مدت بازی Resident Evil 2 می دانیم را در زیر برای شما آورده ایم.

کمپانی Capcom طی کنفرانس خبری نمایشگاه E3 2018 اولین تریلر رسمی در خصوص گیم پلی بازی Resident Evil 2 را به تمامی طرفداران نشان داد. هیجان دیدن شخصیت ها و مکان های آشنا در کنار فضای مدرن و بازسازی شده (پس از گذشت زمانی) لذت بخش و جذاب بود. این بازی تاریخ 9 بهمن 97 بر روی pc ،ps4 و xbox1 عرضه می شود.

pc    ps4       xbox1       Resident Evil 2


سوالاتی از Yoshiaki “H” Hirabayashi و Tsuyoshi Kanda –سازندگان بازی Resident Evil 2- پرسیدیم که در زیر متن کامل گفتگو را برای شما شرح می دهیم.

ما با آنها در مورد تغییرات بازی و عادت انتخاب حالت سوم شخص در بازی، را به بحث و گفتگو پرداختیم.

چه مقدار از بازی تغییر کرده و انتظار طرفداران از میزان تغییرات چگونه است؟

H پاسخ داد: تغییرات اندک در مقابل بازی اصلی، سخت بود. ولی ما سعی در دنبال کردن بازی به همان صورت گذشته داشتیم. این موضوع به شما اجازه می دهد حافظه عضلانی خود را تقویت کرده تا بتوانید هیجان و تپش بازی را حفظ کنید. بنابراین شما لحظات کلیدی را از گذشته به یاد آورده و از آن لحظات نوستالژیک لذت می برید. البته وجود بخش های ناشناخته و جدید، هیجان را دو برابر خواهد کرد.

آیا تغییرات آزادانه، تغییر شکل و تنظیم دوباره در بازی برایتان آسان بوده؟ چگونه تغییرات را با حفظ روح مکانیکی ایجاد می نمایید؟

Tsuyoshi Kanda پاسخ داد: ما تیمی هستیم که واقعا به فضای اصلی بازی ها در بازسازی احترام می گذاریم. ما از موتور RE برای بازسازی بازی استفاده کردیم و امیدواریم بتوانیم یک مبنای درست برای آن ایجاد نماییم. شما می دانید، این موضوع امکان ساخت تصاویر جذاب و هیجان انگیز را بیشتر می کند. از همین رو ما می توانیم خود را برای ساخت بازی بی نقصی به چالش بکشیم. صحنه هایی از بازی Resident Evil 2 در عکس شماره 1 مشاهده می شود.

بازیResident Evil 2
عکس شماره 1: صحنه بازی Resident Evil 2

H پاسخ داد: امروزه بازیکنان نیاز به موضوع جدیدی برای تجربه دارند. تیم ما با بررسی به علایق طرفداران و نوع میزان تغییرات درست، سعی در جلب رضایت بازیکنان دارند. ما در طول چند سال به توسعه مشغول بودیم تا بتوانیم صحنه های جالبی را به نمایش بکشیم.

با اینکه ساخت Resident Evil 7: Biohazard با موفقیت سپری شد اما پیش از انتشار، بازسازی بازی Resident Evil 2 اعلام گشت. آیا این موضوع تاثیری بر روی جهت گیری شما در خصوص بازسازی بازی Resident Evil 2 داشته است؟

Kanda پاسخ داد: ما ابتدا این عنوان را در اواخر سال 2015 با انتشار ویدئویی به نمایش کشیدیم. در آن زمان Resident Evil 7 در حال توسعه بود. سپس در سال 2017 آن را منتشر کردیم. بنابراین جدول زمانی خاصی (به صورت موازی) برای هر دو بازی در حال انجام بود. البته ما برای هر دو بازی از یک موتور استفاده کردیم تا کیفیت بالاتری را به ارمغان آوریم. هر دو عناوین روشهای مشابهی دارند. این موضوع مطمئنا نتیجه مثبتی به دنبال خواهد داشت. عکس شماره 2 صحنه ها بازی Resident Evil 7 را نشان می دهد.

بازی Resident Evil 2
عکس شماره 2: صحنه های بازی Resident Evil 7

بازی Resident Evil 2 به عنوان یک میراث بزرگ همواره جاودانه خواهد ماند. ما می دانیم درخواست برای بازسازی بازی Resident Evil 2 بسیار بالا بوده. اما دقیقا انگیزه شما برای بازیابی آن چه بوده و آیا به هدف خود رسیده اید؟

ما این بازی را واقعا به عنوان یک شاهکار می شناسیم و سالهاست که مردم تقاضای بازبینی آن را داشته اند. هم اکنون ما برای رسیدن به چیزی فراتر از هدف خود می اندیشیم  و این موضوع چالش برانگیز حقیقتا برای ما هیجان انگیز است.

H گفت تمام تیم ما خود جز طرفداران Resident Evil 2 به حساب می آیند. از همین رو کاملا به درخواست ها و نیازهای بازیکنان واقف هستیم.

من در روند بازسازی بازی Resident Evil 2 در خصوص موضوعات ترسناک بسیار کنجکاو بودم. آیا شما موضوعاتی غنی از داستان اصلی را برای وحشت به بازی افزوده اید؟

H در پاسخ گفت: قسمت های اضافه شده به بازی شاید الهام گرفته از داستان های دیگر باشد. همین موضوع باعث می شود حس کنید این بازی شبیه به فیلم Alien است. هنگامی که  قسمت اول فیلم را مشاهده می کنید شباهت را احساس می کنید اما ما به طور مستقیم از آن الهام نگرفته ایم.

من احساس می کنم بازی Resident Evil 1 به عنوان پدر بزرگ بازی های وحشتناک شناخته می شود. برای اولین بار اکثر مردم یک بازی را تجربه کرده اند و در آن قوانین مبارزه با زامبی ها را در یافته اند.

باید بدانید هنگامی که این بازی را تجربه می کنید تنها به پایگاه جدیدی فرستاده می شوید و آن را از صفر آغاز نمی کنید.

پایه و اساس Resident Evil 2 چگونه کار می کند؟ چگونه تجربیات و گیم پلی جدید را به آن وارد می نمایید؟

ما سعی می کنیم مخلوطی از وحشت خالص را به ارمغان آوریم و سطح جدیدی از سرگرمی را برای بازیکنان ایجاد نماییم. این بازی همانند Batman و The Dark Knight نمی گذارد بی آنکه از پایه شروعی درست داشته باشید به مراحل بعدی را پیدا کنید. وقتی به شخصیت Joker نگاه می کنیم اقدامات او کمی تئاتر گونه بود. سازندگان شخصیت Joker، صورت زخمی و رنگی آن را تصور و بر اساس نظریه های خود به خلق او پرداختند.

ما بخش های جذابی مانند ظاهر و لباس را به صورت خاصی در اختیار بازیکنان قرار خواهیم داد. ما بر روی لباس ها و نوع ظاهر جدید کاراکترها در بازسازی آن بسیار فکر کردیم.

ما بارها از خود پرسیدیم اگر Leon به جای جلیقه، پوشش دیگری داشت چگونه به نظر می رسید. از همین رو ما سعی کردیم به طراحی جدید و متفاوتی بپردازیم.

اگر یکی دیگر از بازی های Resident Evil وجود داشته باشد که قصد بازسازی آن را داشته باشید چه کاری انجام می دهید؟

H پاسخ داد: من تا وقتی این بازی را به اتمام نرسانم به بازسازی دیگری نمی اندیشم. زیرا مدت زمان طولانی در پی رسیدن به این هدف بودم و هم اکنون تمامی نیرو و تمرکز خود را صرف Resident Evil 2 کرده ام.

Kanda گفت: تقریبا به بازسازی Resident Evil 7 فکر می کنم و بارها در ذهن خود برای آن نقشه ها کشیده ام. زیرا احتمال اینکه آخرین نسخه از این سری بازی باشد وجود دارد.

امیدواریم بازسازی بازی Resident Evil 2 برای تمامی طرفداران و علاقه مندان لذت بخش و هیجان انگیز باشد.

تاریخ انتشار بازی Resident Evil 2

این بازی در تاریخ 9 بهمن 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را در خصوص این بازی برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Resident Evil Biohazard Gold Edition برای PS4

خرید بازی Resident Evil 4

خرید بازی Resident Evil 5

خرید بازی Resident Evil 7 Biohazard

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =