Keanu Reeves در نقش Johnny Silverhand بازی می کند.

یکی از شگفت انگیزترین اتفاقات در بازی Cyberpunk 2077 حضور Keanu Reeves می باشد. کمپانی سازنده CD Projekt Red از طریق این اتفاق توانسته توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب نماید. ما در این کنفرانس اطلاعات مفیدی از بازی به دست آوردیم. Reeves نقش Johnny Silverhand را بازی می کند. او توسط CD Projekt Red به عنوان یک “Rockerboy افسانه ای” توصیف شده است که نام او را از این واقعیت می گیرد و او دستبند نقره ای رباتیک دارد.

Silverhand شخصیت “کلیدی” در Cyberpunk 2077 است، بنابراین ما احتمالا بسیار این کاراکتر را مشاهده خواهیم کرد. Reeves نه تنها صدا و شباهت Silverhand را ارائه داد، بلکه او دستکاری حرکت کامل بدن را انجام داده است. این بدان معناست که Silverhand همانند Reeves نگاه و عمل خواهد کرد.

این خبر بسیار خوبی به حساب می آید زیرا Reeves بازیگر بسیار خوب و محبوبی به حساب می آید بنابراین ما انتظار یک بازی خوب را خواهیم کشید. Silverhand در تریلری که به تازگی نمایش داده شده گفت:

” Wake the f**k up, Samurai, we have a city to burn”.

پس از سالها انتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 99 منتشر خواهد شد. در دیگر اخبار، کمپانی CD Projekt Red تایید کرده است که نسخه PC بازی تنها در آمریکای شمالی به صورت دیجیتال می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره جزئیات بازی Cyberpunk 2077 در E3 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =