بازی Forza Horizon 4 یک مکانیک جدید را معرفی می کند که به شما امکان تجربه مسیر بزرگراه ها و خیابان های کوچک را با شرایط جاده ای مختلف بر اساس فصول می دهد. این فصل ها هر هفته شروع می شود و اولین آنها تابستان است. در مسیر مسابقات امکانات و loot های گوناگونی رویت می شود.

کمپانی Microsoft در حال حاضر چهار هفته اول محتوا را در طول فصل های مختلف مشخص کرده است. همانطور که پیش تر کمپانی سازنده در توییتر خود اعلام کرد هر فصل یک رویداد جداگانه به حساب می آید و در بازی زمستان سه سال به طول می انجامد.

در بازی هفت رویداد روزانه و یک رویداد هفتگی جدید در Forzathon می باشد. دو اتومبیل جدید در فروشگاه Forzathon نیز وجود دارد.

یک ماشین جدید منحصر به فرد در هر فصل در دسترس کاربران خواهد بود: Ferrari 812 در تابستان، 911 GT3 RS ’19 در پاییز، شورلت ZR2 در زمستان و Honda Civic ’18 در بهار. به عنوان یک بازی ساخته Microsoft ،Game Pass بازی برای کنسول xbox1 در روز انتشار وارد خواهد شد.

هزینه این بخش 10 دلار در هر ماه است. بنابر این اگر می خواهید Forza را امتحان کنید، این یک روش مقرون به صرفه برای نمونه بازی کامل همراه با بقیه محتویات Game Pass است. یک خبر خوب برای هواداران 007 این می باشد که مایکروسافت قبلا یک بسته الحاقی ماشین جیمز باند را با برخی از شخصیت ها رانندگان محبوب خود اعلام کرده است.

شبیه سازی مسابقات در بازی Forza Horizon 4 به قدری جذاب است که توانسته به خوبی نظر منتقدین و بازیکنان را جلب کند.

Edmond Tran نوشت:

سری Horizon به همراه شخصیت ها و امکانات به حد اعلایی دوست داشتنی و لذت بخش می باشد و این موضوع از سری های پیشین تا نسخه های کنونی ادامه یافته است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Forza Horizon 4 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =