کمپانی Rockstar Games اعلام کرد بتا آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 27 نوامبر (6 آذر 97) بر روی کنسول های ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. این کمپانی در وب سایت خود توضیح داد:” Rockstar قصد دارد به تدریج تا هفته آینده توسعه نسخه آنلاین Read Dead را به اتمام برساند. صاحبان نسخه نهایی بازی Red Dead Redemption 2 می توانند این بتا را در تاریخ 6 آذر در دست داشته باشند و دسترسی عمومی و کامل این نسخه تا 30 نوامبر (9 آذر)عرضه خواهد شد”.

کاربران دارای نسخه نهایی بازی Red Dead Redemption 2 می توانند از ساعت 8:30 AM ET / 5:30 AM PST / 1:30 PM GMT / 12:30 AM AEDT (بیست و هشتم نوامبر یا 7 آذر) به این بتا دسترسی داشته باشند. کسانی که بازی را در روز انتشار آن  تهیه کردند، برای آنها بتا در تاریخ 7 آذر در دسترس می باشد. بازیکنانی که Red Dead 2 را در تاریخ بین بازپخش و 7 آبان تهیه کرده اند می توانند در تاریخ 8 آذر به این بتا دسترسی پیدا کنند. در نهایت بازیکنان دیگر می توانند از این بتا در تاریخ 9 آذر بهره ببرند.

کمپانی Rockstar می گوید: “این تدوین تدریجی به کاهش مشکلات بتا کمک فراوانی به عمل آورد و بازیکنان این بخش را به صورت بهتری در اختیار خواهند داشت”.

با توجه به بازی آنلاین Red Dead کمپانی Rockstar گفت: “ما بخش چند نفره کلاسیک را به قسمت اصلی Red Dead Redemption با بهترین چیزهایی که در تجربه های عمیق چند نفره آموخته ایم ترکیب کردیم. این بخش کاملا جدید و سرگرم کننده می باشد و تجربه ای خواهد بود که در طول زمان گسترش و تکامل می یابد”.

Rockstar در ادامه افزود: “پایه و اساس گیم پلی بخش آنلاین Red Dead در واقع همان بازی Red Dead Redemption 2 می باشد ولی این بار چشم اندازهای عمیق و وسیع، شهر ها، زیستگاه ها به صورت آنلاین و زنده به تصویر در می آید و شما می توانید با چندین بازیکن در این عنوان سرگرم شوید”.

Red Dead آنلاین به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت های خود را بسازند و توانایی های با سبک خود را انتخاب نمایند. از همین رو بازیکنان می توانند هم در دنیای آنلاین به تنهایی قدم بگذارند و هم برای کسب قدرت بیشتر با بیش از 7 بازیکن به بازی بپردازند.

بازیکنان می توانند فعالیت ها و عملیات های مختلف را در بخش آنلاین Red Dead تجربه نمایند. همچنین می توانند با دوستان خود دور آتش اردوگاه جمع شوند یا با یکدیگر به ماهی گیری و شکار بپردازند و در شهرها و باندهای رقیب به صورت مخفیانه به مبارزه بپردازند.

گنج هایی در سراسر جهان بازی پراکنده شده اند که قابل دسترس می باشند. همچنین کاراکترهای آشنا در انتظارند تا با شما ماموریت ها را به عهده بگیرند. کسانی که نمی خواهند کارها را اداره کنند به صورت بی اختیار با بازیکنان دیگر به مبارزه باید بپردازند و یا در چالش های جهان باز قرار گیرند. کمپانی Rockstar در اینجا می گوید: “مسائل بسیاری برای کشف در این جهان وجود دارد”.

راه اندازی بتا آنلاین Red Dead اولین گام برای شروع به حساب می آید و در ادامه این بخش گسترش  خواهد یافت. Rockstar گفت: “ما برای بهبود هر روزه خود نیاز به نظرات بازیکنان داریم. بازیکنان باید مشکلات را گزارش دهند و ایده های خود را برای ما به اشتراک بگذارند. ما از بین تمام ایده هایی که خود از آنها لذت می بریم و حتما در طول بازی به کار می گیریم”.

بازی Red Dead Redemption 2 موفقیت بزرگی برای Rockstar و کمپانی Take-Two به حساب می آید. تنها یک هفته پس از راه اندازی آن 17 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد. Take-Two گفت: ” Red Dead Redemption 2در 8 روز اول خود بیش از 8 سال عنوان اول خود در سال 2010 موفقیت کسب کرد”.

با توجه به محبوبیت بازی آنلاین Grand Theft Auto V که موجب ادامه فروش قوی آن می شود ما انتظار داریم عنوان Red Dead Redemption 2 نیز آینده ای خوش، پیش رو داشته باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به صورت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 5 =