کمتر از دو هفته به E3 2019 زمان باقی مانده است. در حالی که بسیاری از بزرگترین ناشران صنعت همچنان کنفرانس مطبوعاتی را در روزهای پیش از نمایشگاه برگزار می کنند، کمپانی Nintendo یک بار دیگر یک نمایش مستقیم از Nintendo Direct را به نمایش گذاشته است که تعدادی از بازی ها را به سوی این نمایش می دهد. با این حال، قبل از آن، این شرکت در روز 15 خرداد، با یک سری مسابقات، در Direct Focused Focet روانه می شود.

چه زمانی E3 Livestreams نینتندو شروع می شود؟

همانطور که به طور سنتی انجام می شود، نینتندو در صبح نمایشگاه E3 Direct را ارائه می دهد. این برنامه ریزی به این صورت است که در ساعت 9:00 PT / 12 PM ET شروع می شود.این برنامه در انگلستان ارائه خواهد شد در ساعت 5 بعد از ظهر BST، در حالی که بینندگان در استرالیا باید تا تاریخ 2 ژوئن AET در 12 ژوئن آن را مشاهده نمایند.  Directonسه شنبه خواهد بود از نظر آنچه که شرکت قصد دارد به نمایش گذاشتن، اما به سختی تنها جریان نینتندو در حال پیشروی از E3 است.

در روز چهارشنبه، 15 خرداد، Pokemon Direct ویژه وجود خواهد داشت. این در 6 AM PT / 9 AM ET / 2 PM BST آغاز خواهد شد و جزئیات جدیدی در مورد بازی های Pokemon Sword و Shield ارائه خواهد کرد. پس از آن در روز شنبه 18 خرداد، نینتندو میزبان مسابقات بازگشت به عقب برای Super Mario Maker 2، Splatoon 2 و Super Smash Bros. Ultimate، از ساعت 11 صبح تا 11:00 PT / 2 PM ET / 7 PM BST خواهد بود.

مکان تماشا کردن

نینتندو پخش برنامه های مختلف خود را در کانال Twitch، یوتیوب و همچنین در وب سایت خود پخش می کند.

چه انتظار می رود

نینتندو در مورد E3 2019 Direct خود مختار است. همه شرکت تا به حال گفته است که ارائه خواهد شد “نگاهی به عنوان نینتندوی سوئیچ برای 2019″، که در آن چه به نظر می رسد. Daemon X Machina، Fire Badge: Three Houses، Luigi’s Mansion 3 و بازسازی آینده Zelda: Link’s Awakening لینک هر ساله باید منتشر شود، بنابراین ما احتمالا بیشتر درباره کسانی که در طول برنامه پخش می شوند بیشتر بدانیم. نینتندو همچنین گفته است که بازی جدید Crossing برای Switch در سال 2019 عرضه خواهد شد. فرض بر این است که به تأخیر افتاده است، شانس خوبی به حساب می آید که اولین نگاهی به این عنوان در E3 Direct شرکت داشته باشیم.

نینتندو معمولا یک یا دو اعلامیه شگفت آور پنهان کرده و در آستین خود دارد و این ممکن است دوباره در سال جاری به اثبات برسد  هرچند آنچه که می تواند باشد، حدس زدنی خواهد بود. این نیز در حالی است که شرکت هر گونه به روز رسانی در Bayonetta 3 را تغییر داده است. تعدادی از بازی های کوچکتر که قرار است در این سال نیز عرضه شوند، شامل Pokemon Game Freak و Zelda / Crypt از Cross Crossover NecroDancer ،Cadence of Hyrule است. دومین بار در ماه خرداد منتشر می شود، بنابراین ما در E3 بیشتر می گوییم.

همانطور که قبلا ذکر شد، شرکت نینتندو و شرکت Pokemon بیشتر در مورد Pokemon Sword و Shield در Pokemon Direct مستقر شده است که در 5 ژوئن اتفاق می افتد، بنابراین هر گونه اطلاعات جدیدی که در مورد عناوین یاد می گیریم احتمالا از آن پخش می شود. همچنین احتمال دارد نینتندو محتوای جدیدی را برای Sploton 2 و Super Smash Bros. Ultimate در مسابقات مربوطه خود در 8 ژوئن منتشر کند. پس از مسابقات قهرمانی جهانی Splauton در سال گذشته، این شرکت تاریخ انتشار DLC Octo Expansion را اعلام کرد.

بسیاری از شرکت های دیگر برنامه های زیادی برای E3 امسال نیز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره کمپانی Nintendo به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نوزده =