در سال دوم، کمپانی Square Enix میزبان کنفرانس مطبوعاتی E3 است. در غیاب شرکت سونی – شرکت تصمیم گرفت تا کنفرانس مطبوعاتی سنتی، خود را از E3 2019 بیرون بکشد- Square Enix در روز دوشنبه 20 خرداد آخرین فرجه را در اختیار دارد. این ناشر هر بازی را که در حال ساخت دارد به نمایش نمی گذارد از همین رو این اتفاق هیجان انگیز تر از پیش رخ خواهد داد.

با این حال، ما می دانیم که چند بازی از  Square Enix در سال جاری برای E3 تایید شده، به همین علت است که در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نشان داده خواهد شد. فهرست بازی ها در پایین مقاله دیده می شود.

چه زمانی کنفرانس مطبوعاتی Square Enix شروع به کار Livestream می کند؟

Square Enix کنفرانس مطبوعاتی E3 2019 را برای دوشنبه 20 خرداد برنامه ریزی کرده است. اگر شما در ایالات متحده هستید، می توانید کنفرانس livestream را در ساعت 6 بعد از ظهر PT / 9 PM ET تماشا کنید. مردمان استرالیایی می توانند روز 21 خرداد در ساعت 11 صبح روز جاری در 11 AM AEST تماشا کنند.

مکان تماشا کردن کنفرانس

ارائه E3 Square Enix به طور زنده از وب سایت شرکت و همچنین چند کانال رسانه های اجتماعی پخش خواهد شد.

چه انتظار می رود

Square Enix تنها یک بازی برای کنفرانس مطبوعاتی E3 خود به نام Dying Light 2 را تایید کرده است. با این حال، تعدادی از بازی های Square Enix قبلا تایید شده اند که در E3 ظاهر می شوند، بنابراین قابل اعتماد می باشد که در کنفرانس مطبوعاتی شرکت بیشتر دیده می شود. از بازی های تایید شده، Avengers Marvel به احتمال زیاد به عنوان یک تیرانداز سنگین محسوب خواهد شد. گذشته از برخی جزئیات لو رفته، خبرهای بسیار کمی در مورد این بازی از زمان معرفی تریلر آن منتشر شده است که در ژانویه 2017 منتشر خواهد شد.

Square Enix تایید کرده است که بازی ابرقهرمانش در E3 خواهد بود و نشت ها حاکی از آن است که ما در طی نمایش، هم گیم پلی تک و هم چند نفره را مشاهده خواهیم کرد. البته، Marvel’s Avengers را می توان به راحتی توسط Final Fantasy VII، بازسازی از RPG سال 1997 با همین نام به فروش رساند. Square Enix تایید کرده است که بازسازی طولانی مدت در E3 خواهد بود، اما آخرین بازی PlayStation State از اخبار بیشتری در مورد این بازی در ماه ژوئن 2019 خبر خواهد داد.

Square Enix Games تایید شده برای E3 2019

  • Dying Light 2
  • Marvel’s Avengers

لطفا نظرات خود را درباره کمپانی Square Enix به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =