PlayStation Now (سرویس PlayStation Now که به اختصار، PS Now خطاب می‌ شود، یک سرویس اشتراک بازی می باشد که توسط Sony Interactive Entertainment توسعه داده شده است و به کاربر اجازه می ‌دهد تا در ازای پرداخت مبلغی، بازی‌ های عرضه شده روی ps4، و برخی از تلویزیون‌های هوشمند، بازی کند) سرانجام گزینه دانلود را هم در کنار استریم قرار می ‌دهد تا بازیکنان بتوانند بازی‌ ها را به شکل آفلاین انتخاب و تجربه نمایند. کاربران PlayStation Now قادر خواهند بود بازی ها را بر روی PS4 خود دانلود کنند که یک خبر بسیار هیجان انگیز برای کاربران پلتفرم ps4 می باشد.

پیش از این کاربران برای تجربه بازی ها در سرویس PlayStation Now، باید به صورت آنلاین و با استفاده از اینترنت های پر سرعت به انجام بازی می پرداختند. اما در به روزرسانی جدید شما قادرید بازی ها را دانلود و به صورت آفلاین آن ها را انجام دهید.

برخی از بازی های قابل دانلود

صدها بازی ps4 از جمله Bloodborne ،God of War 3 Remastered ،LEGO Batman 3: Beyond Gotham ،DiRT Rally و Farming Simulator 17 برای دانلود در دسترس خواهد بود. علاوه بر بازی های ذکر شده بازی های ps2 برای ps4 قابل دانلود می باشند.

بازی های دانلود شده با وضوح 4k و کیفیت صدا 5.1 در دسترس خواهند بود و همچنین از تمامی DLC های خریداری شده توسط کاربر معاملات کوچک، افزودنی ها و بهینه سازی های PS4 پشتیبانی خواهند کرد. به یاد داشته باشید که نیازی به اشتراک PlayStation Plus برای بخش چند نفره آنلاین در PS Now نیست.

برای دانلود کردن بازی‌ های این سرویس نیازی به پرداخت هزینه اضافه نسبت به حالت استریم ندارید. لطفا توجه داشته باشید که شما باید یک بار در هفته سیستم PS4 خود را به اینترنت وصل کنید تا بتوانید اشتراک PS Now خود را تایید نمایید (حتی اگر فقط بازی های دانلود شده را انجام دهید که به نظر نمی رسد کار سختی باشد).

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره سرویس PlayStation Now برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =