حالت Battle Royale بازی Battlefield 5 به نام Firestorm است.

بازی Battlefield 5 همانند تعداد زیادی از بازی های تیراندازی به دنبال موفقیت در زمینه حالت Battle Royale است. کمپانی EA اولین بار در تابستان امسال طی کنفرانس E3 2018 نسخه نهایی حالت بتل رویال را برای این بازی رونمایی کرد. اما از آن زمان تاکنون اطلاعات کمی از این حالت دریافت نموده ایم.

ناشر این بازی در حال حاضر تریلر جدیدی را به اشتراک می گذارد و به طرفداران نگاه گسترده تری نسبت به قبل می دهد و این ویدیو شامل اولین جزئیات در مورد حالت Battle Royale می باشد.

برخلاف بازی های PUBG یا Fortnite که هرکدام شامل 100 بازیکن در برابر یکدیگر هستند، Firestorm تعداد 64 بازیکن را به 16 تیم چهار گروه نفری می کند. مانند دیگر بازی های معمولی حالت Battle Royale هدف این بازی بر این است که در برابر تیم های دیگر به رقابت بپردازند. کمپانی DICE (توسعه دهنده بازی Battlefield 5) گفت این حالت در میدان جنگ انجام می شود.

ویدیو منتشر شده فراتر از این پیش نرفت و تنها نشان داد که مسابقات Firestorm در بزرگترین نقشه Battlefield اجرا می شود. این حالت ساختمان های متلاشی شده و سلاح و وسایل نقلیه را نشان می دهد البته ویدیو تعداد بسیار انگشت شماری را شامل می شود و وجود مخازن بسیاری مشخصا در بازی دیده می شود.

علاوه بر این ها، ویدیو جزییات بیشتری در مورد سایر حالت های Battlefield 5 ارائه می نماید. از جمله آنها می توان به داستان های جنگی تک نفره اشاره کرد که به بازیکن اجازه تجربه در جنگ جهانی دوم را می دهد. همچنین نگاهی به Tides of War دارد که مجموعه ای از مطالب پس از راه اندازی در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

فصل اول بازی، The Fall of Europe نام دارد و در مدت کوتاهی پس از انتشار در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

بازی Battlefield 5 در تاریخ 29 آبان بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه می شود. در ابتدا قرار بود این بازی در تاریخ 27 مهر 97 منتشر شود ولی به تعویق افتاد تا سازندگان بتوانند قبل از راه اندازی آن را بهبود یابند.

بتا این بازی در تاریخ 15 شهریور آغاز می شود و می توانید به زودی از آن لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Battlefield 5 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Battlefield Hardline برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =