به تازگی یک حالت جدید تحت عنوان Ghost به بازی Hitman 2 اضافه شده است. Ghost یک حالت چند نفره رقابتی 1 در برابر 1 می باشد که به شما اجازه می دهد تمام مهارت های خود را در جریان بازی به چالش بکشید.

ماموریت شما در حالت Ghost این می باشد که خیلی سریع دشمنانتان را از پای در آورید و موظف به از بین بردن 5 هدف در نقشه می باشید. اولین شخصی که پنج امتیاز کسب نماید برنده بازی لقب خواهد گرفت.

پیچیدگی حالت Ghost در این می باشد که شما و حریفتان با اهداف خود در واقعیت های جداگانه روبه رو خواهید شد. به این نکته بسیار توجه نمایید که اقدامات شما در جریان بازی بسیار حائز اهمیت است.

موضوع مهم در این حالت جدید، خلاقانه عمل کردن خواهد بود. ممکن است که هر کدام از کاربران روش‌ های متفاوت و متنوع ‌تری را برای از بین بردن سریع تر هدف، نسبت به حریفشان انتخاب کنند.

زمان در بخش Ghost محدود بوده و باید تا جای ممکن سعی نمایید تا از لو رفتن خود در جریان مسابقات جلوگیری کنید در غیر این صورت امتیاز خود را از دست خواهید داد.

در طی این حالت، بازیکنان حریف خود را به صورت یک شبح خواهند دید. هر بازیکن در یک واقعیت جداگانه قرار دارد و اعمال هر یک، روی دیگری تاثیری نخواهد گذاشت.

به این نکته توجه نمایید که اگر هدف هایی غیر از اهداف اصلی بازی را به قتل برسانید از شما کسر امتیاز خواهد شد.

برای پیدا کردن آیتم های بیشتر در بازی، شما نیاز به پیدا و باز کردن Ghost Crate دارید. هر Ghost Crate شامل مجموعه ای از موارد می باشد، که برای هر دو بازیکن یکسان است.

اگر شما قبل از حریفتان به Ghost Crate دسترسی پیدا نمایید می توانید از بین آیتم ها یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

بازی Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر (23 آبان ماه  1397) برای کنسول های xbox1 ،ps4 و pc روانه بازار می شود و شما قادر خواهید بود به Ghost Mode رفته و توانایی های خود را آزمون نمایید.

Hitman 2 همچنین یک حالت جدید Sniper Assassin را به بازی اضافه نموده است که به محض راه اندازی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. شما در این حالت نقش یک تک ‌تیرانداز فوق حرفه‌ای را دارید که بر روی سقف خانه ‌ها و گاه در سطح شهر، اقدام به انجام عملیات منحصر به فرد می نماید. کسانی که بازی Hitman 2 را پیش خرید کرده‌اند، هم‌ اکنون می‌توانند از این بخش لذت ببرند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را درباره ی بازی Hitman 2 که به زودی منتشر می شود برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Hitman Definitive Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =