در جریان رویداد E3 از بازی NBA Live 19 رونمایی شد. این بازی جدید نسخه از سری بازی‌های NBA Live است

 

 

بازی NBA Live 19 دارای حالت Career موسوم به The One خواهد بود. این حالت برای اولین بار در بازی NBA Live 18 معرفی شد. در این بازی می ‌توان به شخصی‌ سازی بازیکنان، امکان برگزاری مسابقات در داخل و خارج سالن و حضور بازیکنان مشهور Drew League و Goodman League اشاره کرد.

بازی NBA Live 19 یک حالت حرفه ای از بازی تحت عنوان The One Career را ارائه داده است.

در حالت حرفه ای بازی NBA Live 19 با ساختن بازیکن خود (مرد یا زن) او را به یک افسانه تبدیل خواهید کرد. ویژگی های بازیکن خود را از طریق تجربه های کسب کرده در بازی می توانید تغییر دهید.

در این حالت شما با باز کردن قفل loot box ها می توانید رتبه ی خود را در بازی و مهارت های خود را افزایش دهید. این ها تنها بخش کمی از ویژگی های حالت Career موسوم به The One خواهد بود.

بسکتبال یک بازی Cross-cultural می باشد و در آن می توانید به رقابت با تیم ها بپردازید. اولین انتخابی که پس از باز شدن Drew League match انجام دهید بازدید از Tenement Court مشهور در Philippine می باشد (یک دادگاه خیابانی که اشخاصی چون Paul George و LeBron James در سفرهای خود از آنجا بازدید نموده اند).

در طول مسابقه شما می توانید تشویق جمعیت و فریاد های آن ها را بشنوید و با زبان اتریشی تحت عنوان Tagalog به صحبت بپردازید.

شما در این حالت می توانید به شخصی سازی بپردازید و جنبه های زیبای بازی بسکتبال را تماما تجربه نمایید. در بازی به دنبال یک اسم برای شخصیت خود باشید.

یکی از جنبه های Fun این بازی زمانی است که Joel Embiid در ویدیو تبریک برای شما می فرستد و شما می توانید با emoji به آن پاسخ دهید.

در بازی NBA Live 19 شاهد حضور ستارگانی همچون Steph Curry ،Paul George و Joel Embiid هستیم.

NBA Live 19 در تاریخ 7 سپتامبر(16 شهریور) برای ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد و نسخه ی نمایشی رایگان در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) در دسترس خواهد بود.

خرید بازی NBA 2K18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =