برای مدت زمان محدود بدون Ps Plus می توانید بازی 5 GTA آنلاین را تجربه کنید.

اگر شما یک ps4 دارید، احتمالا می دانید که باید پول نقد خود را برای اشتراک Ps Plus بسوزانید تا بتوانید بازی 5 GTA آنلاین را بیشتر بازی کنید. ما اگر این کار را انجام ندادید چه؟ این سوال توسط کمپانی Rockstar Games با انتشار آپدیت After Hours برای بازی 5 GTA آنلاین در The Grand Theft Auto V مطرح شد. تا 6 آگوست (پانزده مرداد) بدون در نظر گرفتن این که عضو Ps Plus باشید می توانید با PS4 و اتصال به اینترنت بازی 5 GTA آنلاین را بازی کنید. دو هفته به صورت رایگان در San Andreas اجرا می شود.

بازی 5 GTA آنلاین برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pc به بازار عرضه شده است.

بازی 5 GTA آنلاین در بروز رسانی جدید خود مجموعه ای از محتوای زندگی شبانه از جمله کلوپ های شبانه، وسایل نقلیه، لباس و … را به بازی معرفی می کند. کلوپ های شبانه بزرگ ترین ویژگی این نسخه از بازی می باشد. برای داشتن یک باشگاه شبانه، شما باید با Tony Prince همکاری تا باشگاه خود را راه اندازی و مدیریت کنید. شما می توانید باشگاه خود را شخصی سازی، دکور را انتخاب و کارمند استخدام کنید همچنین تصمیم بگیرید که چگونه کسب و کار جدید خود را ارتقا دهید.

کلوپ های شبانه ای که با بازی 5 GTA آنلاین اضافه خواهد شد شامل یک انبار زیر زمینی است که مرکز فعالیت های غیر قانونی شما می شود. در این کلوپ شما می توانید تکنسین ها را برای جمع آوری منابع موجود برای Biker ،Special Cargo ،Smugglers و تجارت Gunrunning اختصاص دهید. سپس آن ها می توانند اقلام را برای افزایش پول خود به فروش برسانند. به روز رسانی همچنین شامل هفت وسیله نقلیه جدید از جمله خودرو ورزشی Ocelot Swinger ،Dinka Jester Classic و وسایل نقلیه حمل و نقل برای لوازم انبار می باشد.

علاوه بر این که Ps Plus برای بازی 5 GTA آنلاین در حال حاضر نیاز نیست، پاداش های دیگری نیز در انتظار شما می باشد. بازیکنانی که از تاریخ ۳۰ جولای (هشتم مرداد) به بازی GTA 5 آنلاین وارد می شوند، یک تی شرت Tony’s Fun House را دریافت خواهند کرد. کسانی که به عنوان مهمان قبل از تاریخ ۲ جولای (یازدهم تیر) وارد شده اند پاداش های منحصر به فرد خود را نیز دریافت می کنند (از جمله GTA $350,000 و برخی لباس های رایگان).

در تاریخ 6 آگوست (پانزده مرداد) دسترسی رایگان به بازی 5 GTA آنلاین از بین می رود مگر اینکه شما عضو Ps Plus باشید. Ps Plus سرویس اشتراکی ارزشمند است. اعضای Ps Plus علاوه بر بازی آنلاین هر ماه بازی های رایگان را دریافت می کنند.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی 5 GTA آنلاین را که برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pcدر دسترس کاربران قرار دارد با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی 5 GTA آنلاین برای من، دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سه =