بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، بازی Fortnite موفق به کسب درآمد 50 میلیون دلار، در کمتر از 2 ماه شده است. بازی Fortnite Battle Royale بر روی تمام پلتفرم های pc ،ps4 ،ios و xbox1 در دسترس می باشد.

بازی Fortnite Battle Royale

بازی Fortnite Battle Royale یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بازی های امروزی می باشد. در حقیقت نبردی برای زنده ماندن است. بازی Fortnite هر هفته هفت چالش جدید را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران با تکمیل چهار چالش در هر هفته، پاداش‌ ها و ستاره های مختلفی به دست می آورند.

همانطور که می دانید، این بازی به عنوان دومین بازی در App Store ios معرفی شد. از این بابت کمپانی Epic Games برای جلب رضایت این کاربران، آپدیت های پیاپی و متنوعی را عرضه می کند که این به روز رسانی ها با واکنش های متفاوتی از سوی بازیکنان روبرو شده است.

درآمد بازی Fortnite

طبق گزارشات Sensor Tower، بازی Fortnite پنجاه میلیون درآمد داشته است. زمانی که این برنامه در نسخه بتا منتشر شد، توانست 1.5 میلیون دلار درآمد کسب کند. اما در عرض یک ماه پس از رونمایی رسمی خود، توانست 25 میلیون دلار از خرید درون برنامه پول به دست آورد. اکنون با گذشت زمانی کوتاه، این بازی درآمد خود را دو برابر کرده است.

Sensor Tower معتقد است، مهمترین دلیل فروش بسیار خوب Fortnite mobile، عرضه فصل 4 بازی است. رویکرد Epic Game برای کسب درآمد، پخش پوسترهای شخصیتی در حین بازی است. این اقدام سبب شد، کاربران بازی Fortnite روزانه به میزان 1 میلیون دلار هزینه کنند.

V-Bucks به عنوان پول مجازی بازی Fortnite شناخته می شود. بنابراین کاربران می توانند خرید درون برنامه ای انجام دهند. در واقع، تجهیزات متنوعی مانند لباس و گلایدر را -تنها برای مدت محدودی در بازی موجود می باشند- تهیه کنند.

در فصل جدید این بازی، محتوا و چالش های جدیدی وجود دارد. انتشار فصل 4، درآمد بازی را تا 2.93 برابر افزایش داد. در این فصل به بازیکنان آیتم های جدیدی ارائه شده است.

آموزش بازی Fortnite Battle Royale

Epic Game

به نظر ما انتشار نسخه ی android این بازی، می تواند باز هم رکورد ها را جابه جا کند.

ورژن android در راه است

پیش بینی می شود درآمد Fortnite MOBILE با عرضه روی android بیش از دو برابر شود. هنوز اپیک گیمز زمان دقیقی برای انتشار نسخه اندروید مشخص نکرده است. اما بعضی منابع گزارش داده اند، فورتنایت موبایل تابستون به اندروید می آید. ورژن ios بازی، بخش زیادی از درآمد Game Epic را به خود اختصاص داده است.

درآمد بازی Fortnite
مقایسه درآمد Fortnite Mobile با Pubg Mobile

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، Fortnite Mobile از لحاظ درآمد زایی با اختلاف بالایی توانسته از PUBG Mobile هم پیشی بگیرد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =