بحران دستیابی به Achievement در بازی The Stanley Parable بعد از 5 سال از بین رفت. یک Achievement به نام Go Outside حدود 5 سال در Stanley Parable حضور نداشت. این بازی که در تاریخ 17 اکتبر 2013 آغاز شد، امروز پنجمین سالگرد خود را به اجرا درآورد و در اولین روز بازی، Achievement واقعا می تواند باز شود (حداقل، بدون تقلب).

Davey Wreden خالق بازی The Stanley Parable به مناسبت این رویداد در توییتر اعلامیه ای نوشت: “من خبرهایی را که در انتظارش بودید را خبر دارم و امروز روز اولی می باشد که ممکن است به طور قانونی دستاوردهای Go Outside در Parable Stanley را بدست آوریم”.

روشن کردن بازی، تنظیم ساعت کامپیوتر شما و سپس بوت شدن مجدد Stanley Parable به اندازه کافی برای متقاعد کردن کافی است که برای مشاهده آن 5 سال انتظار کشیدیم. Go Outside یک Achievement در The Stanley Parable یک موضوع عجیب و مرموز به حساب نمی آید. بازی های مشابه اهداف کم اهمیت تری نسبت به دیگر بازی ها خواهد داشت.

جالب ترین چیز در مورد پیشرفت Go Outside Achievement این است که چگونه با برخی تم ها از Parallel Stanley تعامل می کند. این بازی شخصیت بازیگر عادی Stanley را بر اساس دستورالعمل یک راوی از طریق داستان پیدا یا این دستورالعمل ها را دنبال نمی کند و همانطور که بازیکن تصمیم می گیرد به بازی ادامه می دهد.

در اینجا سوال های بسیاری در این بازی مطرح می شود که به زودی به تمامی آنها پی خواهیم برد. خبر بد این است که اگر شما هرگز The Stanley Parable را بازی نکردید و حالا برای انجام آن هیجان زده اید، باید پنج سال دیگر به طور کامل آن را ببندید و برای دریافت Achievement صبور باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی The Stanley Parable با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی The Stanley Parable به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =