بازی Red Dead Redemption 2 شما را در کفش آرتور مورگان، یک گاوچران غیر قانونی در حال دویدن قرار می دهد. او یکی از اعضای کلیدی باند به حساب می آید و تمام باندهای غیرقانونی معتقد بر انجام جنایت و تبهکاری هستند. کمپانی Rockstar دنیایی ساخته تا بازیکنان بتوانند تمامی اقدامات خود را به نمایش بگذارند.

افرادی که در سرزمین وحشی بازی Red Dead Redemption 2 ساکن هستند و شما همیشه تماشا می کنید و آنها نیز به رفتارهایتان خیره می شوند. ممکن است در این حین احساس کنند که مجبور هستند کارهایی که می بینند را انجام دهند.

این بدان معناست که اگر شما قانون شکنی کنید، در حالی که مردم کنارتان هستند، احتمال حمله دیگران به شما بیشتر می باشد. این موضوع در گیم پلی بازی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ما در یک منطقه خشن یک نفر را به قتل رساندیم و بلا فاصله مطلع شدیم که یک شاهد در آن حوالی وجود داشته و تمامی اتفاقات را مشاهده کرده است. این موضوع با فریاد یک زن در حال فرار آشکار می گردد. ما او را تعقیب کردیم تا بتوانیم متوقفش سازیم. هنگامی که به اندازه کافی نزدیک به او بودیم، ما اسلحه آرتور را به هوا پرتاب کردیم و در مسیر او متوقف شدیم.

با استفاده از گزینه های جدید مکالمه، گزینه “تهدید” را انتخاب کردیم و او با گفتن اینکه او درباره آنچه که دیده با کسی صحبتی نمی کند، پاسخ داد.

با این حال جسارت در صدای او وجود داشت و ما حس کردیم او در فرصتی دیگر حتما این موضوع را اطلاع خواهد داد. ما تصمیم گرفتیم به او اجازه بدهیم برود ولی دقایقی بعد این موضوع گزارش شد.

هنگامی که از نماینده کمپانی Rockstar پرسیده شد که ما چگونه باید به او اعتماد کنیم، گفت: ما از گزینه تهدید استفاده کردیم و خطر را کاهش دادیم. البته می توانستیم با او بیشتر سخن بگویم تا او را متقاعد نماییم.

این موضوع که فکر می کنید در یک محیط جنایی به بازی می پردازید توقعتان را برای اتفاقات بزرگ و هیجان انگیز بالا می برد. البته باید در این زمینه برنامه ریزی و تفکرات عمیقی وجود داشته باشد.

به یاد داشته باشید که شاهدان بالقوه ممکن است به گونه ای دیگر شما را مورد آزار قرار دهند. به عنوان مثال اگر شما با سر بند روی خود را بپوشانید باز هم شاهدان قادرند وضعیت را به مقامات گزارش دهند.

ما در این عنوان نسبت به دیگر ساخته های کمپانی Rockstar تنوع بیشتری را می بینیم. مبارزات اسلحه ای گوناگون، خودروهای بزرگ برای سرقت، قانون شکنی و بسیاری از موضوعات دیگر در این بازی نیز دیده می شود.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان 97 بر روی کنسول های ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. همچنین تعدادی نسخه ویژه وجود دارد که می توانید به صورت پیش خرید سفارش دهید. البته نسخه بتا در پایان ماه آبان در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =