فصل دوم Tides of War شروع به کار می کند.

دومین DLC رایگان بازی Battlefield 5 تقریبا اینجاست. کمپانی DICE فصل دوم Lightning Strikes را در تاریخ January 15 (بیست و پنجم دی) بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه می کند. حالت های جدید، تسلیحات و محتویات دیگر به این بازی افزوده می شود. تمامی این موارد به جذابیت بازی می افزاید و همانطور که می دانید این بازی در حال رقابت با Call of Duty می باشد.

ابتدا، به روز رسانی Squad Conquest را معرفی خواهد کرد که نسخه گیم پلی تاکتیکی بازی را امکان پذیر می سازد. در این حالت دو تیم از هشت بازیکن -که هر کدام بیشتر به دو گروه چهار نفره تقسیم می شوند- می توانند بر روی نسخه های کوچک تر و تاکتیکی تر نقشه های Arras، Rotterdam و Hamada مبارزه کنند.

به علاوه کمپانی DICE چهار سلاح جدید را برای این بازی اضافه کرده است. آنها می توانند با تکمیل چالش های هفتگی در ماه January و February باز شود. چهار سلاح به شرح زیر است:

  • (Zk-383 SMG (Medic class
  • (Modele 1944 semi-automatic rifle (Assault class
  • (M1922 MMG (Support class
  • (Mk. III bolt-action rifle (Recon class

در نهایت، DICE در حال انجام تعدادی از پیشرفت ها است.  Time to Deathو Death Experience در به روز رسانی این هفته می آید. در میان چیزهای دیگر، توسعه دهنده دوربینی اضافه کرده که به همراه زوم در پی بازیکنانی که شما را کشته اند می رود. کمپانی سازنده موارد جدید بسیاری را از جمله Tank Hunter به بازی اضافه کرده است. در ماه March برای مدت زمان محدودی از حالت Rush fan-favorite استفاده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره دومین DLC رایگان بازی Battlefield 5 به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Battlefield V برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =