بازی Red Dead Redemption 2 یک ضربه بزرگ برای دیگر عنوان ها به شمار آمد. ولی Rockstar ادعا می کند که حتی انتظارات بلند پروازانه تری را در سر می پروراند. آنها از فروش آخر هفته این بازی $725 میلیون دلار دریافت کردند. این در حالی است که فیلم هایی مانند Avengers: Infinity War در فروش آخر هفته خود $257 میلیون دلار کسب نمودند. از همین رو این بازی توانست رکورد فروش آنها را نیز بشکند.

از مدت ها پیش بازیکنان برای عرضه عنوان چشم گیر Red Dead Redemption 2 بی صبرانه انتظار کشیدند. البته تمام انتظارات به خوبی جبران شد و با بازی فوق العاده ای رو به رو شدیم. بی شک تمامی بازیکنان و منتقدین از تماشا و تجربه آن تاکنون لذت برده اند. این موضوع برای همگان روشن بود که نسخه دوم این بازی به مراتب بهتر و جذاب تر شده است.

بعد از بازی چشم گیر و پر فروش Spider-Man این بار Red Dead Redemption 2 صنعت بازی های ویدیویی را از سینما جلو تر انداخته است. فیلم  Avengers Infinity War از لحاظ فروش یک شاهکار بود و بعد از فیلم های آواتار و Star Wars از رتبه های خوبی برخوردار شد. بازی Red Dead Redemption 2 در تعطیلات آخرهفته‌ی اول خود به فروش 725 میلیون دلاری دست پیدا کرد و این در حالی است که بزرگ ‌ترین فیلم مارول و یکی از بزرگ‌ ترین فیلم‌های تاریخ در همین موقعیت تنها ۶۴۰ میلیون دلار فروش داشته است.

رتبه اول از لحاظ سرگرمی و فروش به ساخته دیگر کمپانی Rockstar یعنی GTA V اختصاص پیدا کرد. ما همچنان می توانیم از این کمپانی منتظر عنوان های شگفت انگیز بیشتری باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

1 thoughts on “رکورد بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =