کمپانی Activision اعلام کرد: جدیدترین نسخه Call of Duty یعنی بازی Black Ops 4 در روز انتشار خود رکورد بزرگترین فروش دیجیتال در تاریخ را به نام خود ثبت کرده است. طبق گزارش منتشر شده، این عنوان توانست رکورد روز اول شرکت Activision را در فروش دیجیتالی بشکند. همچنین بر روی شبکه Playstation Network این عنوان رکورد فروش روز اول را برای یک بازی با قیمت کامل که قبلا در انحصار عنوان قبلی این سری، جنگ جهانی دوم بود بشکند.

بر روی شبکه Xbox Live نیز این عنوان توانست به پرفروش ترین بازی تاریخ اکتیویژن تبدیل شود. بر روی پلتفرم pc نیز فروش این بازی نسبت به سال گذشته بیشتر از دو برابر افزایش داشته است.

Treyarch در سال 2017 توسط بازی Call of Duty: WWII رکورد فروش را شکسته بود و هم اکنون نظاره گر پیروزی عنوان بعدی این بازی نیز هستیم.

علاوه بر شهرت کمپانی Activision ،Black Ops 4 قویترین روز فروش بازی های دیجیتال را در فروشگاه PlayStation، در تاریخ کاری خود داشت. بازی Black Ops 4 همچنین رکورد کنسول Xbox One را برای بهترین بازی دیجیتالی شرکت Activision شکست داد.

Black Ops 4 بر روی کامپیوتر از طریق Battle.net نیز در دسترس می باشد و همچنین توانست در این قسمت هم موفقیت کسب کند. به گفته Activision فروش Black Ops 4 در پلتفرم pc Battle.net بیش از دو برابر فروش Call of Duty: WWII در Steam بوده است. در عین حال Black Ops 4 به طور انحصاری از طریق Battle.net نیز در دسترس است.

در سراسر سیستم عامل ها، تعداد بازیکنانی که Black Ops 4 را به صورت آنلاین در اولین روز تجربه کردند نسبت به Call of Duty: WWII افزایش یافت. هرچند Activision هیچ جزئیاتی در مورد افزایش چشمگیر آن ذکر نکرده است. Activision شماره فروش – فیزیکی و دیجیتال – برای Black Ops 4 را به اشتراک نگذاشت و این موضوع تعجب برانگیز نیست زیرا Activision و بسیاری دیگر از ناشران بزرگ دیگر این اطلاعات را به اشتراک نمی گذارند.

طبق گفته GI.biz، فروش فیزیکی فروش Black Ops 4 در انگلیس در مقایسه با Call of Duty: WWII تقریبا 50 درصد و در مقایسه با Black Ops III بیش از این 59 درصد کاهش داشته است. با توجه به صنعت بازی های ویدیویی، فروش بازی های دیجیتال نسبت به فیزیکی افزایش چشم گیری پیدا کرده است.

بازی Black Ops 4 در 12 اکتبر (20 مهر) بر روی پلتفرم های PS4 ،Xbox One و PC عرضه شد.

با این حال، حالت جدید بلند پروازانه ای در نسخه Blackout حالت Royale Battle دارد. این نسخه پاسخ Call of Duty به PUBG و Fortnite است. این بازی همچنین شامل داستان های جدید و حالت پر طرفدار زامبی که توسط کمپانی Treyarch ایجاد شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Black Ops 4 با سایت crocogame همراه باشید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 18 =