همانطور که در مقاله زمان بندی کنفرانس خبری E3 در سال 2018 گفتیم، تاریخ دقیق برخی از کمپانی ها هنوز اعلام نشده است. بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، شرکت Ubisoft زمان برگزاری کنفرانس خود را اعلام کرد. این کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه E3 2018، روز دوشنبه 21 خرداد ۱۳۹۷ ساعت 1 ظهر برگزار می شود.

کنفرانس خبری E3، همان جایی است که نسل جدید کنسول ‌های بازی معرفی می ‌شوند. در واقع همه صاحبان و دست اندرکاران بازی در این نمایشگاه حضور دارند و می‌ خواهند به نحوی ما را غافلگیر کنند. این نمایشگاه همه ساله در شهر لس‌ آنجلس کالیفرنیا برگزار می شود.

کمپانی Ubisoft، هیچ اشاره ‌ای به برنامه‌ های خود برای نمایشگاه E3 2018 نکرده است. این شرکت وعده انتشارِ جزییاتِ بیشتر به طرفدارانش را از پیش تر اطلاع داده بود.

برنامه های احتمالی کنفرانس Ubisoft

کنفرانس Ubisoft
کنفرانس Ubisoft

یکی از برنامه هایی که احتمالا Ubisoft دنبال می کند، عنوان The Division 2 است. اخیرا این عنوان به صورت رسمی معرفی شد. The Division 2، یکی از رویدادهای مهم این کنفرانس خواهد بود.

همچنین اخیرا شایعه‌ هایی مبنی بر انتشار بازی Watch Dogs 3 در سال جاری به گوش می رسد.

از کنفرانس Ubisoft انتظار می‌ رود، اطلاعات بیشتری از بازی Beyond Good & Evil 2 منتشر کند. در بازی Beyond Good and Evil 2، بازیکن ‌ها به عصر طلایی دزدها (قرن بیست و دوم) و مکانی به اسم System 3 – محلی مناسب برای تجار- سفر می کنند.

در جریان رویدادE3 2017، کمپانی Ubisoft از بازی جدیدی با نام Skull and Bones رونمایی کرد. امسال منتظر جزییاتِ بیشتر از بازی Skull and Bones هستیم. این بازی در اقیانوس هند جریان دارد. Skull and Bones شما را به نبرد دریایی با سایر دزدان یا حتی ناوگان‌ های تجاری در قرن هجدهم می برد.

قطعا بازی Ghost Recon Wildlands، سورپرایز پای ثابت کنفرانس Ubisoft است. امسال نیز طرفداران انتظار دارند، Ubisoft با قسمت جدید این بازی، آن ها را هیجان‌ زده کند. از آن جایی که بازیگر صدای سم فیشر، Michael Ironside است، طرفدارن منتظر ماموریت های بیشتر در این بازی هستند.

زمان بندی کنفرانس خبری E3 در سال 2018

  • الکترونیک آرتز: شنبه ۱۹ خرداد – ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران
  • بتسدا: یک شنبه ۲۰ خرداد – ساعت ۶:۰۰ صبح به وقت تهران
  • مایکروسافت: دوشنبه ۲۱ خرداد – ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران
  • یوبی سافت: سه شنبه ۲۲ خرداد – ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران
  • نینتندو: چهارشنبه ۲۳ خرداد – ۸:۳۰ شب به وقت تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =