فیلم طولانی بازی Metal Gear Solid همچنان به آرامی در حال آمدن است. کارگردان این فیلم می گوید این پروژه بسیار نزدیک به آن چیزی است که در ذهنش بوده. او قول داده است که تا 31 روز تصاویر fan art بازی Metal Gear Solid را منتشر کند.

ساخت فیلم Metal Gear Solid با توجه به داستان های پیچیده آن مجموعه امری دشوار و بسیار چالش ‌برانگیز است.

Hideo Kojima

هیدئو کوجیما در سال ۱۹۶۳ در توکیو متولد شد. او با ضریبِ هوشیِ بسیار بالایی که دارد توانست به وسیله سری بازی های Metal Gear، در دنیای بازی انقلابی به پا کند.

اولین سری از بازی های Metal Gear، سی و یک سال پیش پا به دنیای بازی گذاشت و هم اکنون جزو برترین بازی های روز دنیا به حساب می آید.

Hideo Kojima بعد از جدا شدن از شرکت Konami به تنهایی در استودیو شخصی خود Kojima Productions شروع به کار کرد. بعد از گذشت مدتی تصمیم به خلق بازی متفاوتی نسبت به Metal Gear با همکاری شرکت Sony Interactive پرداخت.

کارگردان بازی Metal Gear Solid

Jordan Vogt-Roberts در حال آماده سازی صحنه ای است که در آن Roy Campbell توضیح می دهد Snake در حال گرفتن  اطلاعاتی درباره فیلم Metal Gear Solid می باشد. در این مدت ایده های هنری که آماده کرده اند صحنه های فیلم را لو نمی دهد.

Jordan Vogt-Roberts قرار است در آینده طی مدت 31 روز 31 طراحی هنری، پیش تولید فیلم را به نمایش بگذارد.

اثر هنری امروز متعلق به Nick Foreman است که تصویری از ساز و کار بازی Metal Gear Solid در یک صحنه ی کم نور می باشد.

علاقه ی Jordan Vogt-Roberts به این بازی تا حدودی خیال طرفداران را از کارگردانی فیلم جدید آسوده ساخته است. این کارگردان پیش‌ تر گفته که به اِلمان ‌های اصلی بازی Metal Gear Solid وفادار خواهد ماند.

Jordan از طرفداران دو آتشه مجموعه بازی ‌های Metal Gear Solid است. همچنین درک بالایی از استانداردهای روایت داستان دارد و در برخی از ساخته‌ های این کارگردان، قدرت داستان ‌سرایی وی مشخص است.

سینما دوستان، Jordan Vogt-Roberts را با کارگردانی آثاری چون The Kings of Summer و فیلم Kong: Skull Island می‌ شناسند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Metal Gear Solid V Ground Zero + The Phantom Pain

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =