هم اکنون برای تمام کاربران کنسول های PS3 و  PS4 خبری منتشر شد که قطعا حس رضایت بازیکنان خود را بالا می برد. اخبار منتشر شده حاکی از آن است که سرانجام بازی های کنسول PS2 به سرویس PS Now اضافه شد. بنابراین از این پس علاقه مندان بازی های کنسول PS2 می توانند از طریق سرویس PS Now بازی کنند.

سرویس PS Now

PS Now Streaming سرویسی است که در آن‌ محتوای بازی به صورت لحظه‌ای برای شما استریم می‌شود. شما می‌توانید همانند حالت عادی بازی با کنسول، به انجام بازی ‌های خود بپردازید. در چنین حالتی بازی به صورت مستقیم روی سرور اجرا می‌شود و هیچ نیازی نیست که شما از سخت‌افزار قوی برای انجام بازی استفاده کنید. فقط استفاده از یک اینترنت با کیفیت برای انجام بازی کافی است.

در حال حاضر شما می ‌توانید بازی‌ های Ape Escape 2 ،Dark Cloud 2 و Hot Shots Tennis و چند عنوان دیگر را در سرویس PS Now بازی کنید و نگرانی بابت داشتن کنسول PS2 و یا بازی‌ های آن نداشته باشید. با این که چند بازی ارائه شده بخش کوچکی از عناوین این کنسول خاطره ‌انگیز را در بر می‌گیرد، اما می‌توان آن را به عنوان یک شروع بسیار خوب برای سونی در نظر گرفت. همچنین تمامی موارد ذکر شده با کیفیت HD نمایش داده می شوند و ویژگی trophy را نیز حمایت می کند.

لازم به ذکر است، لیست جدید اعلام شده چند عنوان PS3 را نیز در خود دارد که مختصرا می‌توانیم به بازی Limbo و Metal Slug 3 اشاره کنیم. در هر صورت معلوم نیست که عنصر نوستالژی تا چه حدی می‌تواند سونی را برای رسیدن به اهدافش یاری کند. ولی می‌توانیم این اقدام را به عنوان شروع یک حرکت تازه در نظر بگیریم و حتی انتظار این را داشته باشیم که آن ها بازی ‌های کنسول‌ های قدیمی‌تر را نیز به سرویس استریم خود اضافه کنند.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =