فصل 6 بازی Fortnite امروز وارد شده است.

فصل بعدی بازی محبوب سبک Battle Royale برای پلتفرم های pc، ps4 ،xbox1 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد. سرورهای Fortnite آفلاین شده اند تا کمپانی Epic Games بتواند patch جدید را منتشر کند.

همانطور که پیش تر کمپانی سازنده در توییتر رسمی خود اعلام کرده بود، سرورهای Fortnite از 1 AM PT / 4 AM ET / 9 AM BST پایین خواهد آمد. در حالی که Epic به روز رسانی 6.0  را آزاد می کند.

کمپانی سازنده مدت زمان خاصی را برای پایین بودن سرور ذکر نکرده ولی به طور معمول بین یک تا دو ساعت به طول می انجامد. احتمالا patch 6.0، تغییرات قابل توجهی خواهد داشت. پس از بازگشت سرورها، بازیکنان قادر خواهند بود تا در فصل 6 به طور رسمی وارد شوند. ما هنوز اطلاعات دقیقی از فصل جدید در دست نداریم.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

کمپانی Epic اطلاعات دقیقی از جزئیات این به روز رسانی به ما عرضه نکرده ولی مجموعه ای از تصاویر امکانات جدید را به نمایش گذاشته است. در روز دوشنبه توسعه دهنده تصویر یک ربات llama را نشان داد و روز سه شنبه outlaw و آخرین تصویر، تصویر یک گرگ بود.

تمام تصاویر تیزر در برابر مکعب بنفش لکه دار قرار گرفته اند، که این موضوع نشان می دهد در فصل 6 ادامه خواهند یافت. یک طوفان و رعد و برق در صحرا نیز رخ می دهد. همچنان امکانات Loot Lake ادامه دار خواهد بود.

کمپانی Epic به طور معمول تغییرات بسیار زیادی را به نقشه در آغار هر فصل وارد می کند. این در صورتی است مناطق دیگر بعد از انتشار فصل 6 تغییرات اساسی پیدا می کنند. کمپانی سازنده هنوز اطلاعاتی از Battle Pass در اختیار بازیکنان قرار نداده. در طول تمام فصل ها پاداش ها و امکانات مختلفی افزوده می شود.

روز رسانی د. سازنده در توییتر رسمی خود اعلام کرده بود، د. نسخه های کنونی ادامه یافته است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fortnite برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =