فصل 5 بازی Fortnite با وقایع و چالش های عجیب و غریب و مهیج به اتمام رسیده و فصل جدید بازی با چالش ها و ماموریت های متنوع در انتظار شما خواهد بود. فصل ششم بازی امروز منتشر می گردد. فصل جدید بازی محبوب Fortnite این پنجشنبه بر روی ps4 ،xbox1 ،Nintendo Switch ،pc و ios آغاز می شود.

برخی از وقایع فصل 6

این استودیو در جریان اطلاعیه اخیر، همچنان بسیاری از جزئیات این بازی را مخفی نگه داشته، ولی مدتی است کمپانی Epic Games با انتشار تریلر هایی برخی از رویداد های فصل 6 بازی را فاش کرده است. اولین تریلر در روز دوشنبه منتشر گردید و در آن نگاهی به یک دی جی (تحت عنوان لاما که ظاهری عجیب و غریب دارد) داشت.

یک تریلر دیگر در روز سه شنبه منتشر گردید که لباس های غیر قانونی را به معرض نمایش قرار داد شما احتمالا می توانید در طول فصل جدید این تجهیزات را به دست آورید. یکی از مهیج ترین بخش هایی که امیدواریم در این فصل نیز وجود داشته باشد مربوط به مکعب بنفش رنگ مرموز می باشد که در Loot Lake فرو رفته است.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

وجود این مکعب بنفش به نظر می رسد تمام جریان بازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. شی مرموز موضوع بسیار جنجالی بوده و اولین بار در ماه آگوست پس از یک طوفان عظیم در صحرا ظاهر شد و به آرامی در جزیره به حرکت درآمد تا در Loot Lake به تدریج غرق گردید.

همانطور که بیان شد این مکعب تاثیر زیادی روی بازی دارد و کل دریاچه را به رنگ بنفش در آورده است. بازیکنان می توانند به اشکال مختلف با مکعب به تعامل بپردازند. وقتی شما در کنار مکعب قرار می گیرید Shield ها پر می شوند. اگر به این مکعب ضربه وارد نمایید مکعب نیز ضربه متقابل وارد نموده و باعث پرتاب شما می گردد.

بازی Fortnite هم‌ اکنون برای پلتفرم‌های ps4 ،xbox1 ،PC ،Nintendo swich و iOS در دسترس قرار دارد، درحالی که نسخه اندرویدی بازی همچنان دوره بتای خودش را می ‌گذراند. ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره این مقاله برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =