نسخه آزمایشی بازی 3 Diablo به سبک RPG برای اولین بار در اواخر پاییز امسال برای کنسول Nintendo Swich عرضه خواهد شد. اولین نسخه Nintendo در قالب Diablo III: Eternal Collection می باشد. به نقل از کمپانی Blizzard نسخه سوئیچ Diablo 3 با آیتم ‌های منحصر بفردی برای بازیکنان تهیه شده است. تمامی این آیتم‌ ها براساس The Legend of Zelda هستند که مجموعه‌ای از لباس ها، سلاح ها و برخی دیگر از موارد را در برمی‌ گیرد.

بازی 3 Diablo اولین عنوان از شرکت Blizzard می باشد که بر روی کنسول Nintendo swich عرضه خواهد شد. بازی 3 Diablo با نسخه منتشر گشته بر روی پلتفرم pc بسیار متفاوت است.

این بازی به صورت کاملا حرفه ای برای این کنسول طراحی شده است. سازندگان حرکات اضافی و متفاوتی برای شخصیت های بازی در نظر گرفته اند و همچنین می توان گفت تمام تمرکز کمپانی سازنده بازی بر روی گیم پلی بازی و سبک RPG آن خواهد بود.

در Diablo III: Eternal Collection نسخه‌ی استاندارد بازی و دو بسته‌ی الحاقی Reaper of Souls و Rise of the Necromancer یافت می شود و همچنین قیمت بازی 60 دلار اعلام شده است.

سازندگان بازی 3 Diablo می گویند مدت زمان طولانی بود که در مورد پروژه هایی فکر می کردیم که برای بازیکنان شگفت انگیز خواهد بود به بحث می پرداختیم تا تصمیم بر آن شد که این بازی که بین کنسول های دیگر محبوبیت زیادی کسب نموده را بر روی کنسولی نام آشنا چون Nintendo پیاده کنیم تا تجربه ی جدیدی برایمان رقم بخورد و از همین طریق مخاطبان زیادی را به خود جلب نماییم.

یکی از جالب ترین ویژگی های این نسخه برای کنسول Nintendo swich شرکت کردن در قسمت Co-op از طریق LAN بدون نیاز به اتصال آنلاین می باشد.

بازی Diablo 3: Eternal Collection در حالت دستی با وضوح 720p اجرا اما زمانی که این کنسول به docked متصل باشد بازی با کیفیت 960p اجرا خواهد شد .

Stilwel در مورد نرخ فریم نیز اعلام کرده که بازی چه در زمانی که کنسول به docked متصل و چه زمانی کنسول که از docked جدا باشد با نرخ 60 فریم برثانیه اجرا خواهد شد.

Stilwel همچنین تایید کرده است که به غیر از کیفیت تصویر، اتصال یا جدا کردن کنسول Nintendo از docked هیچ تاثیری در بازی ایجاد نمی کند .

همانند دیگر نسخه ‌های کنسولی بازی، چهار نفر به صورت همزمان می‌ توانند روی یک دستگاه به انجام بازی 3 Diablo بپردازند.

می‌توان 3 Diablo را با استفاده از یک دسته‌ی Joy-Con، یک جفت Joy-Con و یا دسته‌ی Pro Controller بازی کرد. با این اوصاف، قادرید در هر مکانی از خود کنسول و دسته‌های آن، برای بازی استفاده نمایید.

بازی 3 Diablo هم اکنون بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pc در دسترس می باشد و در  اواخر پاییز امسال شاهد عرضه آن برروی کنسول Nintendo Swich خواهیم بود.

خرید بازی Diablo 3 Ultimate Evil Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =