فروش بازی A Way Out که از تاریخ 23 مارس 2018 آغاز شده است، به یک میلیون نسخه رسید. بازی A Way Out بر روی پلتفرم های pc – xbox 1 – ps4 قابل اجراست. این فروش یک میلیون نسخه ای برای بازی -که یاد آور فیلم Shawshank Redemption و سریال Prison Break است- و صنعت بازی های ویدیویی نوعی موفقیت محسوب می شود.

بازی A Way Out توسط شرکت HazeLight تهیه شده است. کارگردان خلاق و شوخ طبع بازی، طبق معمول با یک جمله طنز به استقبال از این خبر رفت. Josef Fares در اکانت توییتر خود این جمله را منتشر کرد:

HOLY SHIT, this means that 2 million players have played the game. Thank you so much

فروش بازی A Way Out
Josef Fares- کارگردان بازی A Way Out

جوزف به این نکته اشاره دارد که برای انجام بازی A Way Out -که به صورت Co-Op تعبیه شده است- نیاز به یک بازیکن واقعی دیگر دارید. در حقیقت تجربه بازی A Way Out به صورت تک نفره غیر ممکن است. اگر یک نسخه از بازی A Way Out را تهیه کنید، یکی از دوستان شما هم می تواند به صورت رایگان این بازی را تجربه کند. جوزف فارس از این نکته بهره برده و به رقبای خود تاکید کرده است:

A Way Out تا کنون دو میلیون کاربر داشته است.

فروش بازی A Way Out چقدر سود نصیب EA Games می کند؟

کمپانی عظیم EA Games به عنوان ناشر بازی A Way Out حتی یک ریال هم دریافت نمی کند.

جوزف فارس اعلام کرد  100% درآمد حاصل از فروش عنوان A Way Out برای کمپانی Hazelight محفوظ است. پس می توان نتیجه گرفت فروش بازی A Way Out یک سکوی پرتاب عالی برای Hazelight محسوب می شود. جوزف فارس و همکارانش می توانند با استفاده از درآمد حاصل از فروش بازی A Way Out ، بودجه لازم برای ساخت عناوین بعدی خود را تامین کنند.

برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص این بازی، پیشنهاد می کنم مقاله نقد و بررسی بازی A Way Out را مطالعه نمایید.

خرید بازی A Way Out

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =