کمپانی NPD گفت: “بازی Spider Man و Fortnite منجر به افزایش فروش بازی ها شده است”.

با توجه به گزارش گروه NPD، هزینه های بازی ویدیویی در ایالات متحده سه ماهه سوم سال 2018 نسبت به سال قبل افزایش یافته است. این شرکت ردیابی فروش گفت: “بازی هایی که بیشترین تاثیر را بر روی رقبای خود دارند عبارتند از Candy Crush Saga ،Fortnite ،Madden NFL 19 ،Spider Man و NBA 2K19”.

در مجموع این شرکت می گوید کل هزینه های بازی های ویدئویی از ماه July-September نسبت به سال گذاشته 2017 حدود 24 درصد افزایش یافته است (این مبلغ به 9.1 میلیارد دلار رسید). محتوای بازی ویدیویی به مبلغ 7.9 میلیارد دلار رسید. اما این شاخه گسترده صنعت شامل بازی های کامل، DLC و اشتراک ماهانه نیز می باشد.

لازم به ذکر است بازی های موبایل و فروش محتوای دیجیتال در این زمینه بیشترین رشد را داشته است.

Hardware با افزایش 11% به 737 میلیون دلار رسید، در حالی که لوازم جانبی مانند هدست ها 44% افزایش یافته است. کارت های بازی به میزان قابل توجهی افزایش 63٪ را نشان می دهند. اولین بار است که این محصولات در طول این دوره این چنین رشد می کنند.

این اولین بار نیست ما بازی هایی مانندSpider Man  و Fortnite را شنیده ایم که صنعت بازی های ویدئویی را بالا برده اند. در اوایل سال جاری، NPD اعلام کرد که چهره های مشابهی نیز در پشت Fortnite و God of War است.

به طور مشابه، سونی در ماه سپتامبر (شهریور) بازی Spider Man را به رخ دیگران کشید و پرونده فروش God of War را بست. فروش این بازی ظاهرا چنان قوی بوده که توانسته درآمد مالی PlayStation را نسبت به پیش بینی های انجام داده شده بالاتر ببرد.

Mat Piscatella، تحلیلگر صنعت بازی در گروه NPD گفت: “بازار بازی های ویدئویی در ایالات متحده همچنان با محتوای بازی، هزینه های سخت افزاری، لوازم جانبی و نرم افزارها درآمد بازار را افزایش می دهد. بازی هایی مانند Marvel’s Spider-Man ،NBA 2K19 و Fortnite همچنان با قدرت ادامه می دهند و به نظر می رسد هرگزتنزل پیدا نخواهند کرد”.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man و Fortnite به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

خرید بازی God of War 3 remastered

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =