به تازگی استودیو  Bungie تریلری منتشر کرده که به نمایش جزئیات رویدادی با حال و هوای هالووین برای بازی Destiny 2 می پردازد. در این رویداد انواع پاداش های ویژه برای جمع آوری و فعالیت های جدید به جهت لذت بردن در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

ماه اکتبر می باشد و این یعنی زمان شروع جشن های هالووین برای بازی های آنلاین فرا رسیده است. بسیاری از بازی ها هم اکنون به روزرسانی خود را در این زمینه آغاز نموده اند. بسیاری از این عنوان ها با محدودیت زمانی و پاداش های ویژه هالووین همراه خواهند بود.

تلاش های شما در داستان murder mystery باعث می شود به رمز قتل Master Ives پی ببرید. حل این رمز و راز ها باعث می گردد به Powerful loot زیادی در جریان بازی دست یابید.

در جریان بازی جنگل نفرین شده ای تحت عنوان Haunted Forest به روی شما باز می شود که امواج دشمنان را در طرح های تصادفی ارسال می کند. شما می توانید به مناطق عمیق تر از جنگل بروید. توجه داشته باشید که فقط 15 دقیقه زمان دارید.

یک افسانه جدید به نام Horror Story در دسترس خواهد بود و برج های آن با انواع تزئینات شبح مانند آذین شده اند. البته در این بخش ها جوایز ویژه ای نیز وجود خواهد داشت.

جشن های هالووین همیشه با رقص و پایکوبی همراه است. اما جشنواره امسال کمی ناخوشایند تر از سال های گذشته خواهد بود. شخصیت اصلی و منحصر به فرد Cayde-6 در حال حاضر یکی از Guardians از کار افتاده می باشد.

در به روزرسانی جدید بازی، آسیب Scout Rifle افزایش یافته و قطر پرتابگر نارنجک Edge Transit کاهش یافته است.

در این به روز رسانی بسیاری از مشکلات برطرف گشته و در رویداد تازه منتشر گشته Iron Banner تجدید نظر هایی اعمال شده است. چالش ها برای رسیدن به loot ها بسیار ساده تر می باشد و این چالش ها تا 23 اکتبر ادامه خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جوایز بیشتر بازی Destiny 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Destiny 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 12 =