بازی Destiny 2 به زودی رویداد Iron Banner را آغاز می کند. این رویداد 24 مهر 97 آغاز می شود و تا 1 آبان ماه ادامه می یابد. این قسمت با به روز رسانی 2.0.4 همراه خواهد بود. در میان تغییرات دیگر و پاداش هایی که از بازخورد بازیکنان نسبت به Bungie داشته ایم بخش جدید نیز ادامه دار خواهد بود.

پاداش های خوب را از Iron Banner دریافت کنید زیرا در ابتدا بسیار آسان خواهد بود. در بعضی موارد حتی در نیمه دوم تکمیل کردن آنها ساده تر می باشد. شما برای افزایش قدرت خود یک قطعه به نام Powerful Gear را کامل می کنید.

در نهایت Masterwork Cores در دسترس خواهد بود و پاداش Double Valor تاریخ 24 مهر تا 27 مهر و Triple Valor تاریخ 27 مهر تا 1 آبان موجود می باشد.

پاداش های تجدید نظر شده Iron Banner را در زیر مشاهده کنید:

  • Lightbearer: Super Kills از 25 به 20 کاهش یافته است.
  • Iron in the Blood: Match مسابقات از 30 به 1530 کاهش یافته است.
  •  Shine On: Orbs  تولید شده از 100 به 50 کاهش یافته است.
  • Iron Victory: Match از 10 به 7 کاهش یافته است.
  • To Be Precise: Precision از 100 به  50  کاهش یافته است.
  • تمامی Week’s Work: Kills از 250 به 150 کاهش یافته است.

بخش جدید یک جنگل خالی از سکنه را اضافه می کند. waves of ghouls و demon را با محدودیت زمانی 15 دقیقه ای ارائه می دهد. یک افسانه جدید به نام Horror Story در دسترس خواهد بود و برج های آن با انواع تزئینات شبح مانند آذین شده است. البته در این بخش ها جوایز ویژه ای نیز وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جوایز بیشتر بازی Destiny 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Destiny 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =