پس از معرفی لباس های مختلف برای بازی Overwatch، کمپانی Blizzard به تازگی از یک لباس جدید برای شخصیت Widowmaker رونمایی کرد. این لباس تحت عنوان Spider Widowmaker نامیده می شود.

این لباس تمام اعضای این کاراکتر را پوشش نمی دهد و تنها در قسمت سر این شخصیت تغییراتی ایجاد می نماید.

Blizzard اعلام کرد اولین پوسته ی جدید به نام  Legendary Overwatch می باشد که بازیکنان می توانند در رویداد Halloween Terror از آن استفاده نمایند. در سال جاری این کمپانی یک لباس برای شخصیت Doomfist معرفی کرده که این پوسته او را تبدیل به یک Swamp Monster می کند. Doomfist شخصیتی تهاجمی است که توانایی ‌ها و مهارت ‌ها‌ی مرگباری مانند مشت موشکی دارد.

لباس Legendary یک چهره آبی رنگ با بال های شاخدار می باشد و باعث می شود Doomfist بسیار شبیه Amphibian Man در Shape of Water باشد تا Swamp Monster.

این لباس هم اکنون در دسترس کاربران قرار نمی گیرد و بازیکنان باید تا شروع Halloween Terror منتظر بمانند. به این نکته توجه کنید که این لباس بعد از رویداد هالووین دیگر قابل استفاده نمی باشد.

هر ساله رویداد هالووین ترور بازی Overwatch اسکین‌ های جدید و یک حالت PVE به بازی اضافه می نماید. به این موارد چند نقشه با تزئیات جذاب هالووینی نیز اضافه می گردد تا جذابیت بازی بیش از پیش افزایش یابد.

شما قادرید لباس های جدید را درون loot box پیدا و یا با قیمت 3000 خریداری نمایید. یکی از نکات قابل توجه این است که پوسته های سنوات گذشته با تخفیف، مجددا به فروش می رسند.

حالت Junkenstein’s Revenge

علاوه بر این ها، حالت جدیدی به نام Junkenstein’s Revenge در این مدت در دسترس قرار خواهد گرفت. در این حالت، چهار بازیکن با کنترل شخصیت هایی همچون  McCree ،Soldier 76 ،Hanzo ،Ana باید با همکاری یکدیگر به مبارزه با دشمنان بپردازند که این دشمنان شامل Reaper ،Roadhog ،Junkrat ،Symmetra و Mercy می شوند و با ظاهر هالووینی خود حضور دارند و به نبرد با شما می ‌پردازند.

تاریخ رویداد Halloween Terror

رویداد Halloween Terror در 9 اکتبر (۱۷ مهر ماه) آغاز می شود و تا 31 (۹ آبان ماه) اکتبر ادامه می یابد. همانطور که می دانید بازی Overwatch بر روی پلتفرم های xbox1 ،ps4 و Nintendo swich در دسترس کاربران قرار گرفته است.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =