کمپانی سونی با شبیه ساز بازی بیسبال سالهاست بازی MLB: The Show را روانه بازار کرده و هم اکنون سری جدید این بازی به نام mlb the show 19 معرفی شده است. به گفته سازندگان بازی MLB The Show 19 در تاریخ 6 فروردین 98 عرضه خواهد شد. این بازی به شما بهترین بیس بال را عرضه می کند.

بازی MLB The Show 19 به همراه اتفاقات بسیار خاص، بازیکنان و ترکیب عالی سرگرمی بسیار خوبی به شمار می رود. این بازی توسط استودیو SIE San Diego Studio توسعه و توسط کمپانی Sony Interactive Entertainment منتشر خواهد شد. همچنین این بازی به صورت انحصاری تنها بر روی کنسول ps4 قابل اجرا می باشد.

طرح روی جلد این بازی از بازیکن بیسبال، Bryce Harper طراحی شده. او قهرمانی های بسیاری کسب کرده و مطمئنا لایق این افتخار بوده است. Bryce یک بازیکن آزاد به حساب می آید و در حال حاضرعضو هیچ تیمی نمی باشد به همین دلیل بر روی جلد کاور بازی اکنون لباس تیمی بر تن او نیست ولی هنگامی که او به تیمی بپیوندد عکس کاور نیز تغییر خواهد کرد.

نسخه استاندارد این بازی به قیمت 60 دلار تخمین زده شده و علاوه بر این، نسخه Gone Yard و MVP نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این نسخه ها ویژگی های برتری نسبت به نسخه استاندارد دارد زیرا امکانات بیشتری را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. بی شک علاقه مندان به این ورزش بی صبرانه برای تجربه این بازی منتظر خواهند بود.

امیدواریم به زودی کمپانی سونی خبرهای بیشتری از این بازی جذاب در اختیار بازیکنان قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی MLB The Show 19 به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

4 thoughts on “معرفی بازی MLB The Show 19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =