خدمات آنلاین اشتراک کنسول Nintendo Switch مزایای فراوانی را در پیش دارد. یک کتابخانه از بازی های کلاسیک NES به صورت انحصاری برای مشترکین وجود دارد. در حال حاضر 20 عنوان در مجموعه قرار دارد و هر ماه این تعداد افزایش می یابد. همه آنها دارای امکانات مدرن و رزولوشن HD و همچنین بازی آنلاین می باشد.

اگر شما از علاقه مندان به بازی های آنلاین هستید باید بگویم کنسول Nintendo Switch بازی های آنلاین را هم برای بخش های چند نفره در نظر می گیرد.

اگر شما به سرویس آنلاین سوئیچینگ Nintendo مشترک شوید، مطمئنا می توانید برنامه NES را از وب سایت Switch Eshop یا Nintendo به صورت رایگان دانلود کنید. هنگامی که شما مشترک این بخش باشید به صورت نامحدود می توانید از آن بهره بگیرید. ولی اگر به صورت آنلاین از آن استفاده کنید تا مدت 7 روز قابل دسترس خواهد بود.

هنگامی که برنامه NES را نصب کردید، هر یک از بازی های NES را به صورت انفرادی یا با یک بازیکن دیگر می توانید تجربه نمایید.

بسیاری از عناوین موجود دارای یک حالت دو نفره اختصاصی هستند. اما بعضی از آنها مانند The Legend of Zelda تنها از یک بازیکن حمایت می کند؛ در این بازی ها شما و دوستان شما خواهید بود که همان صفحه را به اشتراک بگذارید و بین هر کسی که بازی را در هر زمان کنترل می کند تغییر دهید.

برای تنظیم بخش آنلاین، ابتدا باید گزینه Play Online را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید. هنگامی که این مورد را انتخاب کردید یک جعبه از بازیکنان در لیست دوستان شما را نشان می دهد که در حال پخش برنامه آنلاین هستند.

کاربر میزبان می تواند یکی از گزینه ها را انتخاب کند، مانند Dr. Mario یا Super Mario Bros. به سادگی این بخش را انتخاب نمایید و از آن لذت ببرید. همچنین بازیکن می تواند با استفاده از امکانات و تجهیزات درون بازی از آنها بهره ببرد.

یکی دیگر از مزایای اشتراک Nintendo Switch Online، دسترسی به پیشنهادات ویژه است مانند مجموعه ای از کنترل های Joy-Con سبک NES که فقط اعضا می توانند آن را خریداری کنند.

هر مجموعه دارای دو کنترل کننده می باشد و هزینه آن 60 دلار است. اگر شما اشتراک را خریداری کردید پس می توانید NES Joy-Cons را از قبل سفارش دهید. کنترل کننده ها تنها می توانند برای بازی های NES مورد استفاده قرار گیرند و در حالت دستی کار نمی کنند. اما می توان آنها را در کنار کنسول برای شارژ مجدد به عنوان Joy-Cons استفاده کرد.

اشتراک آنلاین کنسول Nintendo Switch سه برابر افزایش می یابد. یک ماه (US $4 / £3.49 / AU $6) سه ماه (US $8 / £7 / AU $12) دوازده ماه (US $20 / £18 / AU $30) همچنین اشتراک یکساله آن با قیمت (US $35 / £31.49 / AU $55) در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 18 =