کمپانی DICE هر آنچه از نسخه آلفا مشخص می شود را به ما می گوید.

نسخه محدود آلفای بازی Battlefield 5 ماه گذشته عرضه شد. این نسخه به گروه اندکی از مردم فرصت امتحان تجربه زود هنگام نقشه Arctic Fjord را در بازی می دهد. کمپانی DICE هم اکنون تک تک بازخوردهای بازیکنان را مورد بحث و در اختیار کاربران قرار داده است. نسخه استاندارد این بازی به زودی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد.

یکی از اهداف اصلی نسخه آلفا تست سیستم های فنی و اجرایی بازی Battlefield 5 بوده و نمرات دریافت شده از سمت بازیکنان به خوبی بازی را به چالش می کشد.

بخش های دیگر تمرکز خود را بر روی گیم پلی و به طور خاص نوع ورود به مسابقات می گذارد.

کمپانی DICE اعلام کرد:

در طول نسخه آلفا پیوستن به مسابقات از طریق مرورگر سرور آسان تر بود. این در حالی است که برای پیدا کردن یک مسابقه، مرورگر سرور راه بسیار خوبی به حساب می آید. همچنین همکاری منظم در طول بازی تاثیر گذار می باشد.

نوع matchmaking یک فرایند چند مرحله ای و لایه ای شامل مواردی از جمله: موقعیت مکانی سرور، مهارت و غیره می شود.

کمپانی DICE گفت:

عوامل متعددی برای تحسین بازی وجود دارد و بیشتر این موضوع به مسابقات مرتبط می شود. پیدا کردن بازیکنان با تاخیر و سطح مهارت بیشتر به عوامل همکاری نیازمند می باشد. دریافت بهترین سازگاری برای ما یک چالش به حساب می آید. بازیکنان برای متصل شدن به سرور باید لحظاتی صبور بمانند. البته این موضوع زمان زیادی را از آنها نمی گیرد.

سازندگان بازی گفته اند شما می توانید از برطرف شدن مشکلات بازی در نسخه استاندارد مطمئن باشید. زیرا یکی از بزرگترین اهداف ما نگهداری طرفداران ما است. ما در بهبود و به حداقل رساندن مشکلات سعی و تلاش به عمل می آوریم.

در اینجا به برخی از مسائل مربوط به گیم پلی بسته آلفا اشاره می کنم (به علت آشنایی بازیکنان حرفه ای بازی Battlefield با اصطلاحات بخش آنلاین، این بخش را به صورت زبان اصلی قرار دادیم تا ایجاد ابهام نگردد):

  • Revives will feel “less clunky.”
  • Buddy revive will be 2.5 seconds faster.
  • Starting ammo will remain limited, but some changes are being made for “optimal balance.”
  • The use of “reinforcement” weapons–which are really powerful and are meant to help turn the tide of battle–will be toned down in some regards.
  • DICE will continue to tweak Time to Kill (TTK) values with things like tuning the amount of camera shake when you’re hit. The developer will consider making weapon damage changes, too, if its current efforts aren’t enough.
  • Recoil for some weapons will be tweaked

کمپانی DICE پیش بینی کرده پیش نمایش جدیدی از بازی Battlefield 5 برای Gamescom در مرداد ماه ارائه خواهد شد. این در حالی است که بازیکنان می توانند نسخه بتا را در شهریور ماه  تجربه کنند.

بازی Battlefield 5 در تاریخ 27 مهر ماه عرضه می شود. البته مشترکین EA/Origin Access می توانند 19 مهر بازی را دریافت نمایند. (یک روز قبل از انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4) همچنین صاحبان نسخه Deluxe در تاریخ 24 مهر ماه به بازی دسترسی پیدا می کنند.

بازیکنان و طرفداران می توانند تا آینده ای نزدیک از مسیر Battlefield 1 به Battlefield 5 پرش نمایند.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Battlefield Hardline برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =