عنوان جدیدی از سری بازی های Samurai Shodown معرفی شد. شرکت SNK به تازگی از نسخه جدید مجموعه قدیمی مبارزه‌ای Samurai Shodown رونمایی کرد. این بازی که در حال حاضر با نام Samurai Spritis شناخته می‌ شود، توسط موتور Unreal Engine 4  شرکت اپیک گیمز ساخته و از طراحی بصری رنگارنگ بهره می ‌برد و برای کنسول ps4 در حال توسعه است.

در حالی که اطلاعات منتشر شده از این بازی محدود است اما در نسخه جدید نیز بر روی استفاده از اسلحه‌ های مختلف تمرکز دارد و ما شاهد بازگشت تعدادی از شخصیت‌های محبوب نظیر Haohmaru و Nakoruru در بازی خواهیم بود.

آخرین نسخه‌ ای که در سری بازی‌های Samurai Shodown منتشر گشت، بازی Samurai Shodown: Sen می باشد که در سال 2009 بر روی کنسول xbox360 در دسترس قرار گرفت. با این حساب طرفداران این سری از بازی های مبارزه ای 10 سال منتظر نسخه جدید بازی بر روی کنسول خود هستند. این بازی در ردیف بازی هایی همچون Fighter V و Tekken 7 قرار دارد.

بازی Samurai Spirits در سال 2019 میلادی برای کنسول ps4 در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. در این میان به نظر می ‌رسد که بازی‌ برای پلتفرم ‌های دیگر نیز در دسترس قرار می گیرد که البته تا تایید رسمی استودیو توسعه دهنده، اطلاعات دقیقی در دست نیست.

دیگر بازی مبارزه‌ای که قرار است به زودی در دسترس قرار گیرد بازی SoulCalibur VI است که در تاریخ 17 مهرماه 97 (19 اکتبر 2018) برای پلتفرم‌های ps4 ،xbox1 و pc در دسترس قرار خواهد گرفت

قطعا بازگشت یکی از قدیمی‌ ترین و تحسین شده‌ ترین عناوین مبارزه‌ای به کنسول‌ های مدرن این نسل، یکی از بهترین اتفاقاتی می باشد که برای طرفداران این سبک اتفاق خواهد افتاد.

لطفا نظرات خود را درباره ی بازی های Samurai Shodown برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =