کمپانی Blizzard طی کنفرانس Gamescom 2018 یک نقشه جدید برای بازی Overwatch ارائه کرد.

نام این نقشه جدید Busan می باشد و در نزدیکی D.Va است. در حال حاضر بر روی پلتفرم pc قابل اجرا می باشد. کمپانی Blizzard با به نمایش گذاشتن یک ویدئو اطلاعات بیشتری از این نقشه را در اختیار بازیکنان قرار داد. سفر به Busan، کره جنوبی و مبارزه برای کنترل در سه مکان مجزا در یک نقشه: پناهگاه (Sanctuary)، مرکز شهر (Downtown) و پایگاه MEKA را برای بازیکنان به نمایش کشیده اند.

محوطه آرام به همراه معبد باستانی، باغ های زیبا و معماری تاریخی در این نقشه دیده می شود. انفجار زرق و برق دار در ایستگاه راه آهن مرکزی اتفاق می افتد. بازیکنان باید همواره مراقب قطار در حال حرکت باشند.

مسابقه در پایگاه MEKA در برابر حملات منفی D.Va و استراحتگاه گروه MEKA ادامه دارد. تیم ها باید برای برگزاری هر یک از سه مرحله مبارزه کنند تا کنترل کاملی از شهر داشته باشند.

نقشه جدید بازی Overwatch در حال حاضر برای آزمایش در دسترس بازیکنانی قرار گرفته. البته بازیکنانی که دارای نسخه کپی از بازی هستند، آن را امتحان کنید. برای انجام این کار ابتدا باید سرویس گیرنده PTR را از Battle.net دانلود نمایید.

بعد از خبر نقشه جدید، کمپانی Blizzard یک انیمیشن متحرک جدید به نام D.Va را منتشر کرد. در طول نمایش، گروه Lego نیز اعلامیه ای در خصوص همکاری بین Overwatch و Lego را در آینده ای نزدیک اعلام کرد.

قهرمانان بازی Overwatch با شش چهره مختلف و استایل های گوناگون در بازی ظاهر می شوند. به علاوه اخیرا در طی یک مصاحبه، توسعه دهندگان بازی Diablo 3 با کمپانی Nintendo صحبت کردند و گفتند بازی Overwatch به کنسول nintendo switch نیز وارد خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Overwatch برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =