بازی Rainbow Six Siege یکی از محصولات کمپانی Ubisoft می باشد. این عنوان پس از سال ها توانست، علاقه مندان به سبک شوتینگ حرفه ای را در کنار هم جمع کند. این بازی در اول دسامبر سال 2015 بر روی پلتفرم های Xbox1، PS4 و PC به بازار بازی های ویدیویی عرضه شد. امروز ما نگاهی مختصر به نقشه جدید در Rainbow Six Siege می اندازیم. این نقشه تحت عنوان VILLA در آپدیت جدید برای دارندگان بازی منتشر شده است.

خرید بازی Tom Clancys RainbowSix Siege

نقشه جدید در Rainbow Six Siege
دورنمایی از VILLA

VILLA: نقشه جدید در Rainbow Six Siege

VILLA به طور خاص برای ارائه یک مرحله سخت و جنگ نهایی طراحی شده است. همچنین حالت های متنوعی از گیم پلی در این نقشه قابل انجام می باشد.

  • پله های گسترده
  • تونل های زیاد و باریک
  • دریچه های مخفی

تمامی موارد بالا در کنار دیوارهای تخریب پذیر معروف در این بازی، تجربه ای سخت برای شما در VILLA خواهد ساخت. VILLA کشنده است: مراقب باشید تا طراحی این نقشه شما را گمراه نکند. همچنین بعضی از طبقات به طور کلی تخریب پذیر هستند که می تواند شما را در یک لحظه، به طور کامل نابود کند.

VILLA مکانی پر خاطره

این زمین متعلق به خانواده بسیار خطرناک و قاچاقچی Vinciguerra می باشد. این خانه مکانی برای مخفی شدن آن ها بوده که برای مدت کوتاهی به دست شما افتاده است. این خانواده خطرناک در این مکان از دارایی های با ارزش خود نگهداری می کرده اند. اما قبل از رفتن از این خانه آن ها تمام اثرات هنری را خارج کرده و اسناد مهم را سوزانده اند. ولی از سوی دیگر هنوز خیلی از موارد به درد بخور و قابل استفاده برای شما به جای مانده است.

شبکه ما در آپارات و همچنین رسانه کروکوگیم در وبسایت CrocoGame.com میزبان شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقشه جدید در Rainbow Six Siege می باشند.

رسانه کروکوگیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 2 =