بازی Black Ops 4 یک عکس از نقشه حالت Blackout را شبیه سازی کرد.

همانطور که می دانید Blackout حالت Battle Royale بازی Call of Duty: Black Ops 4 است. Blackout بزرگترین میدان جنگ را در تاریخ بازی Call of Duty دارد و (به صورت ترکیبی) از نقشه های Erangel و Miramar بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds الهام گرفته است.

مناطق شمالی و غربی شامل جنگل ها، تپه ها، پل ها و جاده های آسفالت شده می باشد. در حالی که شرق و جنوب دارای بیابانی ناهموار است. رودخانه ای مارپیچ دو منطقه را تقسیم می کند (یک دریاچه بزرگ در یک طرف و یک اقیانوس از طرف دیگر). جزیره Nuketown تنها زمین در اقیانوس به حساب می آید و از طریق دو پل به سرزمین اصلی متصل می شود.

همانند بازی PUBG، اماکن اصلی و شهرهای برجسته بر روی نقشه برچسب گذاری می شوند. در این مکان ها احتمالا بهترین غنیمت و بازیکنان دیگر را پیدا خواهید کرد. مجموعه ای از خانه ها و شهرهای کوچک، بخش بسیار بزرگی از نقشه را شامل می شوند.

نقشه بازی بیشتر در مناطق جنگلی جریان دارد و مناطق صحرایی با ساختمان های منحصر به فرد پوشیده شده است. شما احتمالا در بخش شمالی و غرب نقشه ابزارهای بیشتری به دست می آورید در حالی که بخش شرق و جنوب، جای مناسبی برای نگهداری ابزار ها نیست. زیرا در این بخش بازیکنان بیشتر مشغول نابودی یکدیگر هستند.

بتا حالت Blackout در تاریخ 19 شهریور بر روی ps4 و در 23 شهریور بر روی xbox1 و pc منتشر خواهد شد.

در طول بتا، مسابقات Blackout از 80 بازیکن پشتیبانی می کند. اما هنوز به طور کامل در بازی تایید نشده است. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

این بازی در حال حاضر با داستان جدیدی رو به رو می شود و مبارزات تک نفره را برای مجموعه ای از داستان های انفرادی متمرکز می شود و در دسترس بازیکنان قرار می دهد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یازده =