Resident Evil 2 Remake و بازی Devil May Cry 5 هر دو در نمایشگاه TGS توسط شرکت Capcom به نمایش در آمده اند. ما در این نمایشگاه این فرصت را داشته ایم که به عنوان شخصیت Nero به انجام بازی بپردازیم و با توانایی ها مختلف این شخصیت (با تمام اقلام جمع آوری شده در مراحل مختلف بازی) آشنا شویم.

در بازی Devil May Cry 5 شخصیت Dante علی رغم شخصیت منفی خود دارای طرفداران زیادی می باشد. در نسخه ی آزمایشی بازی استفاده از پرداخت های درون برنامه ای ما را شگفت زده نمود. این سیستم مشابه بازی Devil May Cry 4 Special Edition عمل می کند و برای استفاده از توانایی های جدید در بازی باید پول واقعی پرداخت نمایید.

با تمام این اوصاف، بازی هنوز نگرش و سبک بازی های کلاسیک Devil May Cry را دارا می باشد. وجود یک شخصیت اضافی نیز تحت عنوان V در بازی به چشم می خورد. Capcom وعده داده که او کاملا متفاوت از دو شخصیت دیگر بازی خواهد بود.

V با استفاده از یک عصا در جریان بازی حرکت می کند و نبست به شخصیت های Dante و Nero از توانایی فیزیکی کمتری برخوردار است.

داستان این قسمت هم مانند سری های پیشین به حمله شیاطین به سطح زمین برمی‌ گردد و حال به جای یک شکارچی شیطان، 3 نفر وظیفه مراقبت از زمین را بر عهده خواهند داشت.

توسعه دهندگان بازی در حال برنامه ریزی برای انتشار آن در مارس 2019 می باشند و از اولین رونمایی بازی در نمایشگاه E3 کمپانی Capcom به تدریج اطلاعات جدیدی به نمایش گذاشته شد تا طرفداران بیشتری منتظر عرضه این بازی مهیج باشند. تریلر جدید و نسخه لوکس بازی در نمایشگاه Tokyo Game رونمایی گردید. تقریبا در همان زمان، شایعات مربوط به یک حالت چند نفره در بازی به وجود آمد. کمپانی Capcom هنوز این شایعه را رد نکرده ولی در طی مصاحبه های مختلف این کمپانی بیان نمود ما تمام تمرکز خود را بر روی ساخت یک حالت تک نفره تمام عیار قرار داده ایم.

تاریخ عرضه بازی 

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ 17 اسفند 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره این مقاله برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی DMC Devil May Cry Definitive Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =