هفته جنجالی فروشگاه PlayStation

FIFA 19
کمپانی EA Sports این هفته به فروشگاه ما باز می گردد. اگر نمی توانید تا روز جمعه صبور باشید تا از طریق پیش خرید به نسخه نهایی یا Champions دسترسی پیدا کنید، این بازی آماده است تا فردا آن را تجربه نمایید.
Life is Strange 2
کمپانی DOTNOD به درستی تحسین منتقدین را برای قسمت اول بازی خود دریافت نمود. دنباله نسخه اول آن، تمرکز شدیدی بر روی شخصیت ها و مکان های مختلف دارد. قسمت اول این بازی روز چهارشنبه شروع می شود.
Creed: Rise to Glory
کمپانی سازنده داستان الهام آمیزی از Adonis Creed را تحت عنوان Rocky Balboa به صورت افسانه ای به تصویر می کشد. تا از یک آماتور بوکس، یک قهرمان بسازد. اگر از مبارزه با هوش مصنوعی خسته شده اید دستکش های خود را برداشته و کنترلر PS Move را بالا ببرید و با بازیکنان واقعی به تجربه بازی بپردازید.
Valkyria Chronicles 4
تیم توسعه دهنده این بازی از کاراکترهای خارق العاده اجتناب کرده و به جای آن از یک دسته سرباز عادی برای تلاش در میدان جنگ جهانی بهره گرفته است. بازیکن با استفاده از استراتژی های مختلف در این بازی به خوبی سرگرم شود.
Hollow Knight: Voidheart Edition
در این بازی یک نقشه برای کشف مقدار زیادی از امکانات و توانایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. بازی Hollow Knight همیشه در هر مجموعه ای در صدر طرفداران قرار می گیرد. هم اکنون بازیکنان برای دست یابی به این بازی بی صبرانه مشتاق می باشند.

پیش سفارش جدید این هفته

Ace Combat 7: Skies Unknown
کمپانی Namco Bandai در این هفته امکانات خوبی را عرضه می کند. پیش سفارش نسخه Deluxe این بازی دارای Season Pass، لباس های جدید و هواپیماهای منحصر به فرد می باشد. همچنین اعضای PS Plus از 10% تخفیف برخوردار می شوند.
لطفا نظرات خود را درباره هفته جنجالی فروشگاه PlayStation به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ فت PlayStation4 PS4 Fat 1TB به همراه ۲۳ بازی – (کپی خور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =