در حال حاضر بازی Fortnite به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های ویدیویی معرفی می شود. شاید بدون اغراق بتوان گفت: تقریبا اکثر گیمر ها سرگرم بازی پر چالش و هیجان انگیز Fortnite هستند. این جذابیت بازی باعث شد، خواننده ی معروفی به نام Matt Heafy با پیروزی در بازی فورتنایت، Live Stream بازی خود را در فضای مجازی پخش کند. Matt Heafy توانسته یک پیروزی غیرمنتظره را با موفقیت پشت سر بگذارد.

Matt Heafy علاقه ی زیادی به تمرین خوانندگی و گیتار زدن دارد. در واقع، این خواننده به دنبال تنوع در زندگی شخصی و کاری خود می باشد. از مهمترین نکاتی که درباره ی بازی Fortnite برای او چشمگیر بوده، به روز رسانی و تغییر به موقع این بازی برای طرفداران خود است. او از اولین پیروزی خود در بازی Fortnite فیلمی تهیه کرد و در فضای مجازی برای همه بازیکنان ابن بازی، به اشتراک گذاشت (که قطعا لایک ها و کامنت های زیادی را در پی داشته است).

کمی درباره ی Metal Band Triviums

Trivium یک گروه Heavy Metal از ارلاندوی فلوریدا می باشد که در سال 2000 شکل گرفت. این گروه تاکنون، هفت آلبوم استدیویی و هجده تک آهنگ منتشر کرده‌ است. همچنین تا به امروز توانسته ۱ میلیون نسخه از آلبوم ‌های خود را در سراسر دنیا فروخته است.

در بازی God of War 3 از آهنگ Shattering The Skies Above که جزء آلبوم Metal Band Triviums می باشد، استفاده شده است.

پخش Live Stream از بازی Overwatch توسط Metal Band Triviums

Matt Heafy قصد پخش Live Stream از بازی Overwatch را نیز دارد. همچنین Matt Heafy بیان کرد: در Overwatch خبری از دنیای جدی و پر از خون و خونریزی مانند سایر بازی های ویدیویی عصر حاضر نیست. در واقع بازی Overwatch شما را به درون یک دنیای فانتزی می برد. این دنیای فانتزی آن قدر به دور از خشونت است که شما را به راحتی در زیبایی های خود غرق می کند. همچنین Matt Heafy گفت: شخصیت ‌های این بازی را دوست دارم و از آن لذت کافی را می برم. یکی از مسائلی که در اوایل بازی مشهود می باشد، دقت و وسواس بالای سازندگان در خلق جزییات این بازی است.

سلیقه ی شخصی من با نظر Matt Heafy درباره ی انتخاب بازی تقریبا مشابه است و لحظاتی که مشغول بازی Fortnite و Overwatch هستم، لذت کافی را می برم.

نظر شما درباره ی بازی Fortnite و Overwatch چیست؟

آیا شما Live Stream بازی Fortnite این گروه را تماشا کرده اید؟ در صورت دیدن آن نظر خود را بیان کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات و تجربیات خود را به صورت دیدگاه پایین همین مقاله برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =