پرسش و پاسخ از کمپانی Blizzard درباره بازی Overwatch 2

ما از کمپانی Blizzard در مورد نسخه ای برای nintendo switch یا چگونگی طراحی نوع جعبه های Loot و موارد دیگر سوالاتی پرسیده ایم. کمپانی Blizzard توسط بازی شوتر Overwatch به تازگی از مرز 40 میلیون بازیکن عبور کرده. Overwatch یکی از موفق ترین بازی های تیراندازی چند نفره در سال های اخیر بوده. این بازی در سال 2016 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه شد. همچنین توانست جوایز ارزنده ای به عنوان بهترین بازی سال 2016 از جشنواره Game Award را از آنِ خود کند. با ما در این مقاله همراه باشید تا دلیل موفقیت این بازی را دریابید. البته با بازی 2 Overwatch نیز بیشتذ آشنا می شوید.

بخشی از موفقیت بازی به دلیل تعهدات مداوم کمپانی Blizzard نسبت به بهبود بازی بوده. سازندگان شدیدا به بررسی بازخوردهای بازیکنان توجه می کنند و به صورت جدی تمامی مشکلات را از میان بر می دارند. به همین دلیل این بازی توانسته قلب بازیکنان را تسخیر کند.

بازی Overwatch به تازگی دومین سالروز تولد خود را جشن گرفت.

در این میان 50 مورد تزئینی به Loot Box بازی افزوده شد. به علاوه نقشه های Deathmatch ،Petra و Brawl نیز به بازی اضافه شده اند.

به مناسبت دومین سالروز تولد بازی Overwatch مصاحبه ای با (Aaron Keller) دستیار کارگردان و (Matthew Hawley) تهیه کننده آن ترتیب داده ایم. در این بین وقت را غنیمت دانستیم تا از 2 Overwatch نیز اطلاعاتی کسب کنیم.

درباره پتانسیل بازی Overwatch 2:

Aaron Keller –دستیار کارگردان بازی- گفت:

من فکر می کنم در این دو سال توانسته ایم یک بازی تیر اندازی قویی را به بازیکنان ارائه دهیم و از بازخوردهای خوب بازیکنان بسیار خشنود هستیم. همچنین این بازی در سراسر نقاط جهان محبوب واقع شده است.

Matthew Hawley –تهیه کننده بازی- اذعان کرد:

ما برای بهبود بازی بسیار متعهد بودیم و سعی کردیم به نحو احسن کار را پیش ببریم. اگر دقت کنید متوجه افزایش پرسنل در مسیر بازی خواهید شد. هم اکنون تیم سازنده بزرگتر از قبل مشغول پیشرفت می باشد. ما تغییرات مفید را در سالروز بازی به آن اضافه می کنیم.

Loot Box ها:

Matthew Hawley گفت:

من فکر می کنم تزئین های داخل بازی به خوبی تنوع را به آن وارد می کند. این مسئله به طور غیر مستقیم بازی را قدرتمند می سازد.

ما از او پرسیدیم درباره آینده Loot Box های بازی چه می داند؟ پاسخ داد: فکر نمی کنم هم اکنون کسی از سازندگان از آینده این عنوان در جریان باشد.

ورود بازی به Switch یا موبایل:

Matthew Hawley:

ما دائما تکنولوژی روز را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم تا با صنعت بازی های ویدئویی پیش رویم. در حال حاضر با چالش هایی بر روی سیستم عامل های پخش مواجه هستیم. از همین رو با توجه به طرفداران بسیاری که سیستم های موبایل و Nintendo دارند، فعلا تمرکزی برای افزودن نسخه بازی به این سیستم عامل ها وجود نداریم.

داستان بازی Overwatch:

Aaron Keller:

ما واقعا دوست نداریم موضوع داستانی را به طور کل بیان کنیم زیرا رقابت بالایی بین این سبک بازی ها وجود دارد. داستان بازی شبیه به نسخه The Last Bastion می باشد اما واقعا نمی توانیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه بازگو کنیم.

قهرمانان بازی Overwatch:

Matthew Hawley:

در این لیست قهرمانان زیادی وجو دارد. با اینکه هنوز ساخته نشده اند اما هیجان انگیز خواهند بود. هنگامی که ما فرد جدیدی را به تیم سازنده وارد می کنیم او درباره قهرمان های بازی به خوبی ایده پردازی می کند و درباره آنها به نوعی سخن می گوید که گویی قبلا آنها را دیده است. سپس کار طراحی و کد نویسی انجام می شود. ما ایده های بسیار جالبی در ذهن داریم اما هنوز فرصت عملی کردن آنها را به دست نیاورده ایم.

ساخت قهرمانان یا حذف آنها در این فصل:

Matthew Hawley:

همیشه امکان هرگونه اتفاق وجود دارد. اما مسئله حذف قهرمانان چیزی نیست که ما در آینده انتظار داریم. هر بار که ما قهرمانی را به بازی می افزاییم، با دقت عکس العمل های بازیکنان را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر لازم باشد آن قهرمان را از بازی حذف می کنیم. اما هم اکنون در این نقطه نمی باشیم.

لطفا نظرات خود را درباره بازی 2 Overwatch برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

1 thoughts on “پرسش از Blizzard درباره بازی Overwatch 2

  1. Unkhown says:

    الان اینا چه ربطی به over watch 2 داشت 😐 تمام چیز هایی که گفته شد به نسخه ای که در حال حاضر موجودی و بلیزارد هنوز هیچ گونه اعلام یا نکته ای به over watch 2 نکرده معمولا وقتی بازی آنلاینی طرفدارای خودشو پیدا میکنه معمولا به ساختن نسخه بعدی فکر نمیکنن چون ممکن است با کاهش پلیر رو به رو شوند چون ممکن است نسخه جدید بازیکنان را قانع نکند تا به خرید نسخه جدید رو بیارن در کل خواستم بگم طرفدارای این بازی نگران نباشن که لوت هایی که تا الان جمع کردن با نسخه بعدی از دست بره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =