کمپانی Rockstar اعلامیه ای برای عناوین جدید و غیر رسمی عرضه کرده است. این شرکت پروژه جدید را به عنوان (پروژه نسل آینده) توصیف می کند. البته این کمپانی در بازی های پیشین خود بسیار محتاطانه رفتار کرده و هیچ گاه زود هنگام بازی را اعلام نمی کند. در ابتدا توسط Gear Nuke متوجه شدیم که Rockstar India از هنرمندان فنی مختلف دعوت به عمل آورده تا برای نسل بعدی کنسول ها و پروژه های هیجان انگیز آینده با آنها همکاری نمودند.

یکی از کارمندان India اعلام کرده که شاید بازی مورد بحث GTA 6 باشد. همچنین کمپانی Rockstar New York به دنبال استودیوهایی برای کمک به تحقق تکنولوژی MoCap می گردد. Rockstar Toronto همچنین از استودیو هایی که برای نسل جدید کار می کنند دعوت به عمل آورده است.

برای طرفداران Rockstar یا افرادی که با فرایند این شرکت آشنا هستند این اعلامیه ها ممکن است غافلگیر کننده باشند. Rockstar سال هاست که در حال تولید عناوین جدید است. Red Dead Redemption و نسخه دوم آن نزدیک به یک دهه با هم فاصله دارند و البته بخش Red Dead Online دنباله این نسخه وارد بازار شده است.

هر دو شرکت مایکروسافت و سونی تا سال 2020 احتمالا کنسول های آینده خود را اعلام کرده اند. بنابراین بعید به نظر می رسد Rockstar  یک بازی دیگر را قبل از پایان Xbox One و PS4 به پایان برساند. البته همگان می دانیم اگر این شرکت بخواهد آینده را نزدیک تر بکشد این کار شدنی خواهد بود.

آخرین بازی کمپانی Rockstar در حال حاضر بازی Red Dead Redemption 2 می باشد. هنگام توصیف این عنوان Kallie Plagge نوشت: سخت است که ما بازی جدید را با جهان و کاراکترهای Dead Redemption 2 متصل بدانیم. ما امیدواریم بازی در راه صبر و شکیبایی شما را پاسخ دهد. ما شک نداریم که این بازی عنوان بازی سال را به خود بگیرد و انتظارات بازیکنان را برآورده سازد.

لطفا نظرات خود را درباره پروژه جدید کمپانی Rockstar به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کیف GTA برای کنسول PS4 Slim

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =