سری جدید بازی Mario Kart یک بازی مسابقه ای جدید می باشد که از شخصیت های سری Nickelodeon (مورد علاقه کاربران) استفاده کرده است. این بازی توسط کمپانی GameMill Entertainment منتشر و توسط Bamtang توسعه یافته است.

شخصیت های SpongeBob SquarePants SpongeBob ،Patrick ،Sandy ،Teenage Mutant Ninja Turtles’ Leonardo ،Raphael ،Michelangelo، Donatello ،Hey Arnold’s Arnold and Helga ،Rugrats Angelica ،Tommy و Reptar برای سری جدید بازی Mario Kart تایید شده اند. Nickelodeon Kart Racers ویژگی های 12 شخصیت را نشان می دهد که شامل 24 آهنگ مسابقه ای که الهام بخش Bikini Bottom، فاضلاب شهر نیویورک، خانه Tommy Pickle’s، مدرسه Arnold’s و مکان های Nickelodeon است.

سری جدید بازی Mario Kart به نام Nickelodeon Kart Racers دارای قسمت Co-op می باشد. بدان معنا که بازیکن به همراه هم تیمی خود با همکاری یکدیگر (شما رانندگی کنید و دیگری تیراندازی نماید) مثل Mario Kart 8 Deluxe اتومبیل شما قابلیت ارتقا دارد. سرعت و تیراندازی بهبود می یابد.

بخش های از مسیر مسابقه با لجن پوشیده شده است. وقتی بازیکن بر روی این لجن ها می رود ماشین وی تبدیل به جت اسکی می شود و با تلاش کم تری می تواند از روی آن ها عبور نماید.

در این نسخه از بازی نژادهایی همچون The Fairly Oddparents ،Danny Phantom و Avatar: The Last Airbender وجود خواهند داشت.

بازی Mario Kart یک بازی شایسته و سرگرم کننده محسوب می شود و توانسته نمرات شگفت انگیزی را دریافت کند و به فروش مناسبی هم دست یابد.

Nickelodeon Kart Racers در تاریخ 23 اکتبر (یک آبان) برای کنسول های ps4 ،xbox1 و nintendo switch منتشر خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را درباره ی سری جدید بازی Mario Kart برای من، گروه crocogame و دوستانتان در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =