تقریبا 25 سال پیش، PlayStation اصلی به دنیا معرفی شد. توسعه دهندگان بخش سرگرمی از کامپیوترهای خانگی و کنسول های بازی های ویدئویی قابل حمل بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است. مصرف کنندگان هم اکنون با دستگاه های 3D و گرافیک بالا، خود را سرگرم می نمایند. در این مقاله می خواهیم از کنسول کلاسیک PlayStation با شما صحبت هایی به میان بگذاریم.

هم اکنون موضوع هیجان انگیزی مورد توجه می باشد و باید اعلام کنیم نسخه اصلی PlayStation در اندازه کوچکتر به نام PlayStation Classic در دسترس قرار خواهد گرفت.

این کنسول با 20 عنوان کلاسیک و پرطرفدار بازی های Final Fantasy VII، Jumping Flash، R4 Ridge Racer Type 4، Tekken 3 و Wild Arms پیش فروش شده است. مینی کنسول تقریبا 45٪ کوچکتر از PlayStation اصلی می باشد و شبیه سازی ظاهری و کنترلر ها به همراه بسته بندی مشابه خواهد بود.

طرفداران همیشگی PlayStation بازی های مورد علاقه خود را کشف می کنند و با تجربه آن بسیار لذت می برند. این در حالی است که بازیکن هایی که از پلتفرم های جدید به وجد می آیند زیاد از این اتفاق هیجان زده نخواهند شد. البته تمام بازی های از پیش بارگذاری شده در فرمت اصلی قابل پخش خواهند بود.

هر دستگاه با یک کابل HDMI به تلویزیون شما متصل می شود. همچنین دو کنترلر موجود، برای حالت های چند نفره در عناوین مختلف سازگار می باشد.

تاریخ انتشار کنسول کلاسیک PlayStation

کنسول کلاسیک PlayStation در تاریخ 12 آذر 97 با قیمت 99.99 به عنوان یک تجدید خاطره برای تمامی طرفداران عرضه خواهد شد. مطمئنا همه طرفداران از شنیدن این خبر بسیار خشنود خواهند شد و از حس نوستالژی آن لذت می برند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنسول کلاسیک PlayStation با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره کنسول کلاسیک PlayStation به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =