کمپانی Analogue اعلام کرد کنسول Mega Sg در اوایل 2019 عرضه خواهد شد. این کنسول به کاربران خود اجازه می دهد عناوین کارتریجی قدیمی Sega Genesis را در تلویزیون های مدرن تجربه نمایید.

بازیکنانی که هنوز کنسول و بازی‌های قدیمی Sega را دارند می‌توانند با کنسول Mega Sg آن‌ها را در تلویزیون‌های جدید و با کیفیت بیشتر تجربه کنند. Nt Mini و Super Nt از دیگر محصولات این شرکت می باشند. با وصل کردن کنسول قدیمی خود به این دستگاه، می‌توانید بازی‌ها را با رزلوشن1080p  و بدون مشکل اجرا کنید.

این دستگاه بیش از 2.180 بازی کارتریجی عنوان Sega Genesis، Mega Drive و Master System را پشتیبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید علاوه بر رزلوشن بهبود یافته از صدای 16 bit با فرکانس 45kh نیز بهره ببرید. کمپانی Analogue ادعا می کند می تواند تمامی سیستم عامل ها 100% سازگاری نماید.

Mega Sg همانند Super Nt مسقیما به Sega CD یا Mega CD از طریق یک کانکتور متصل می‌شود. این دستگاه دارای یک جایگاه کارتریج به سبک اصلی، پورت کنترلر و یک سری آداپتور Master System Sega است.

اگر کنترلر قدیمی شما خراب شده است، می‌توانید از کنترلر وایرلس طراحی شده توسط شرکت ۸BitDo  استفاده کنید که 24.99 دلار قیمت دارد.

کنسول Mega Sg در چهار رنگ مختلف با قیمت 189 دلار عرضه خواهد شد. این کنسول اکنون برای پیش سفارش آماده می باشد و قرار است در ماه آوریل سال 2019 (فروردین 98) در سراسر جهان فروخته شود.

Mega Sg زاییده افکار Kevin Horton می باشد و او از لحاظ کاری ذهن بسیار خلاقی داشته است. تفاوت ها عظیم نیستند، اما برای علاقه مندان devil با جزئیات بیشتر وارد می شود و این همان جایی است که Analogue و Horton از لحاظ تاریخی در بالای صفحه قرار گرفته اند.

هم اکنون پروژه MiSTer برای کمک به هماهنگ کردن پلتفرم FPGA در حال کار و تلاش می باشد. کمپانی Analogue سیگنال های صوتی و تصویری بدون تحریف یا تاخیر را ارائه می کند. گزینه های ویدئویی برای Mega Sg عبارتند از ویژگی های معمول برای سیستم آنالوگ: گزینه های Scanline، مقیاس بندی و تنظیم موقعیت و قطعنامه های HDMI از 480p، 720p و یا 1080p.

هر Mega Sg با یک آداپتور کارتریج Master System بسته بندی می شود و Analogue قصد دارد آداپتورهای اضافی را برای Mark III، بازی Gear، Sega MyCard، SG-1000 و کارتریج SC-3000 در سال 2019 عرضه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کنسول Mega Sg با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره کنسول Mega Sg به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =