اولین گیم پلی بازی Borderlands 3 را با هم بررسی کنیم.

کمپانی Gearbox در تاریخ 11 اردیبهشت 98 بخش های بزرگ Borderlands 3 را به نمایش گذاشت. اولین نگاه ما در گیم پلی یک ساعته اجازه داد تا در مورد شخصیت ها ی قابل پخش، شکارچیان، سلاح ها و غیره اطلاعاتی به دست آوریم. شخصیت جدیدی به نام Zane در این بازی دیده می شود و شما از آنچه که انتظار دارید بیشتر مشاهده خواهید کرد. همچنین این کمپانی به ما نشان داد که بدون هیچ مشکلی می توانید حالت های گروهی، آنلاین و انفرادی را در این بازی تجربه نمایید. همچنین Randy Pitchford اعلام کرد بازی Borderlands 3 جعبه های loot box ندارد.

پس از راه اندازی DLC بازی عرضه خواهد شد البته هیچ گونه مشخصاتی از آن اعلام نشده است. جزئیات گیم پلی جدید شامل توانایی کشیدن اسلاید و بالا بردن لبه ها می باشد. کمپانی Gearbox شخصیت های جدید، درختان، مهارت ها و خزندگانی را به نمایش می کشند. عنوان Borderlands 3 به نوعی از Titanfall الهام گرفته و این قسمت ها نقاط بسیار مهم این بازی محسوب می شوند.

بازی Borderlands 3 در تاریخ 22 شهریور 98 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا خواهد بود. داستان اصلی بازی به این شرح می باشد. Gearbox به جهان بازی نگاه دیگری عرضه نموده است.

Borderlands 3 در وب سایت رسمی Borderlands و کانال Twitch پخش خواهد شد. مدت ها پیش جزئیات Borderlands 3 شایع شده بود ولی این بازی به صورت رسمی در مدتی پیش رسمی گشت. چند روز بعد، توسعه دهنده یک تریلر دیگر برای این بازی را به اشتراک گذاشت. در این ویدئو کاراکترهای جدید و تاریخ انتشار آن را اعلام نموده است. البته ما هنوز از وجود تمامی کاراکترها مطمئن نیستیم و اطلاعات دقیقی از بازی نهایی در دست نداریم. همانطور که پیش تر گفتیم Borderlands 3 به PS4 ،Xbox One و PC می آید. با این حال امیدواریم این بازی بتواند رضایت تمامی بازیکنان را به خود جلب نماید.

لطفا نظرات خود را درباره گیم پلی Borderlands 3 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 18 =