در این هفته انتظار می رود که تعداد زیادی از اخبار مربوط به بازی Mortal Kombat 11 منتشر شود.

همانطور که تمامی افراد و بازیکنان می دانند سری بازی های Mortal Kombat به صورت خاصی محبوب و جاودانه هستند و از هر سنی به این بازی جذب خواهند شد هم اکنون بعد از مدت ها انتظار نسخه جدید این بازی در راه است. مطمئنا شما اگر یکی از طرفداران این بازی هستید بی صبرانه برای انتشار آن منتظر هستید.

این یک هفته بزرگ برای Mortal Kombat 11 خواهد بود. چندی پیش سازندگان اعلام کردند که در تاریخ 27 دی (January 17) رویداد بزرگی پخش خواهد شد. علاوه بر اجرای نخستین گیم پلی از Mortal Kombat 11، سازندگان درباره اتفاقات منحصر به فرد توضیحاتی را در میان می گذارند. این توضیحات درباره جزئیات داستان و شخصیت های جدید بازی می باشد.

بر اساس شایعاتPennywise  (دلقک قاتل) به این بازی می پیوندد. این بازی عاقبت در سال 2019 عرضه خواهد شد و احتمالا وجود Pennywise به تبلیغات بازی کمک خواهد کرد. با این حال تمام این صحبت ها تنها گمانه زنی افراد است.

این رویداد به صورت زنده پخش می شود و شما قادر خواهید بود در Twitch و دیگر سایت های streaming تماشا کنید. بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت 98 (April 23) بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد. کسانی که این بازی را به صورت پیش سفارش خریداری نمایند کاراکتر Shao Kahn به صورت قابل پخش اهدا خواهد شد.

نسخه آزمایشی این بازی احتمالا بر روی کنسول های ps4 و xbox1 در ماه March می آید. البته هنوز جزئیات آن اعلام نشده است. باید برای اخبار جدید تر صبور بمانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Mortal Kombat 11 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Mortal Kombat 11 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Mortal Kombat XL برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =