گیم پلی بازی NBA 2K19 به نظر خوب می رسد.

کمپانی 2K Sports اولین تریلر گیم پلی بازی NBA 2K19 را منتشر کرد. این نمایش ویدیویی، تعدادی از ستاره های NBA شامل LeBron James (در لباس جدید LA Lakers) و همچنین Kemba Walker ،John Wall ،Ben Simmons ،Anthony Davis و Steph Curry را به معرض نمایش گذاشت.

در این تریلر برای اولین بار بخش هایی از درون بازی و گیم پلی آن نمایش داده شده است. تریلر NBA 2K19 با پیروزی شخصیت Jay Rock’s آغاز می شود. بازی از کنسول Captured ،xbox1 گردیده است.

NBA 2K19 در تاریخ 11 سپتامبر (بیست شهریور) برای پلتفرم های pc ،xbox1 ،ps4 و Nintendo Switch در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه ۲۰ سالگی این بازی در 7 سپتامبر (شانزده شهریور) اجرا خواهد شد. بازیکنان از 31 آگوست (نهم شهریور) می توانند محتویات پایه آن را دانلود یا به اصطلاح Pre-Load کنند تا پس از انتشار بازی بلافاصله به تجربه آن بپردازند. از سویی دیگر پیش خرید این بازی این امکان را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا آن ها ۴ روز زودتر بازی را تجربه کنند.

در تریلر شاهد تصاویر جدیدی از بازیکنان تیم های مختلف از جمله Giannis Antetokounmp خواهیم بود.

بازی NBA 2K19

اطلاعاتی که تاکنون از بازی NBA 2K19 منتشر شده است از حضور Lebron James روی عکس جلد نسخه ۲۰ سالگی این بازی خبر می ‌دهد. تصویر Ben Simmons روی کاور نسخه استرالیایی و نیوزیلندی بازی NBA 2K19 نقش خواهد بست.

بازی NBA 2K19 در استودیو Visual Concepts در حال توسعه و کمپانی 2K Sports وظیفه انتشار آن را نیز بر عهده گرفته است.

NBA 2K19 یکی از مورد انتظارترین عناوین ورزشی هر سال می باشد که کاربران و طرفداران بازی های بسکتبال، بسیار به آن علاقه مند هستند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره بازی NBA 2K19 برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفت =