این چیزی است که شما می توانید در بازی Red Dead Redemption 2 پیدا کنید. Heck ماموریت های Stranger به حساب می آید. حیوانات افسانه ای و فعالیت های جانبی اردوگاه در حال حاضر به اندازه کافی رضایت بخش می باشد. ولی به نظر می رسد یکی دیگر از اکتشافات بزرگ موجود در بازی می باشد زیرا مطمئنا چیزی نیست که شما انتظار داشته باشید. UFO ها یک چیز بودند ولی این موضوع کاملا چیز دیگری خواهد بود.

برای جلوگیری از اسپویل شدن این بخش از مشاهده جزئیات پایین خودداری کنید. باید بگویم این بخش واقعا ارزش دیدن در پایان بازی دارد. هدف این ماموریت بسیار ساده است: پنج نوشته مرموز در سراسر Saint Denis پراکنده شده است. هنگامی که همه آنها را پیدا کردید، یک نقشه دریافت خواهید کرد که به یک کوچه در نزدیکی کلیسا در شهر اشاره می کند. با این حال، برای هدایت این رویداد به درستی، شما باید در شب مشاهده کنید.

خطر لو رفتگی


شما پنج نوشته مرموز پیدا می کنید که ناگزیر شما را به یافتن یک خون آشام واقعی هدایت می کند. واقعا! یک خون آشام!

در زیر ما جزئیات پنج نوشته مرموز را شرح می دهیم و همچنین نحوه دریافت کلیسای Saint Denis در یک کوچه تاریک را به شما می گوییم. شما می توانید نوشته ها را در هر جهت پیدا کنید، اما برای روشن شدن بیشتر تعداد آنها را برای دنبال کردن آسان تر می کنیم.

Luke Lawrie از Stevivor اعتبار بالایی دارد و سزاوار کشف سرنخ ها و پیدا کردن آنها در سراسر شهر است. با چیزهای عجیب و غریب مثل این، به نظر می رسد اسرار کمی در بازی Red Dead Redemption 2 وجود ندارد، بنابراین اگر موضوع عجیبی کشف کردید و از آن مطمئن بودید با مجموعه کروکوگیم در جریان بگذارید.

Clue 1 (سرنخ 1) در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر شماره 1: سرنخ اول

اولین سر نخ در ساختمانی واقع در دومین N (Saint Denis) در نقشه قرار دارد. شما این نوشته را روی دیوار یک ساختمان قرمز با درهای سفید مشاهده خواهید کرد.

Clue 2 (سرنخ 2) در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر 2: سرنخ دوم

سرنخ دوم نزدیک بازار Saint Denis است که در آن Fence و Trapper قرار دارد. این در یک کوچه تاریک پشت گیت قرار دارد جایی که برخی از بشکه ها به صورت مرتب قرار دارند.

Clue 3 (سرنخ 3) در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر 3: سرنخ سوم

سرنخ سوم توسط Butcher و General Store در سمت جنوب غربی شهر در مغازه ها واقع شده است.

Clue 4 (سرنخ 4) در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر 4: سرنخ چهارم

سرنخ چهارم به طور مستقیم در شمال اداره پست یافت می شود که در یک راهرو قرار دارد. برای یافتن مسیر به تصویر بالا نگاه کنید.

Clue 5 (سرنخ 5) در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر 5: سرنخ پنجم

سرنخ نهایی در دیوار دیگری از ساختمان یافت شده که سرنخ های قبلی در آن نوشته شده است. برای رسیدن به آن احتمال زیاد در راس شمال در اطراف ساختمان یافت می شود. این مراحل پیچیده با شما رو به رو می شود ولی در آخر به هدف خواهید رسید.

آشکار سازی بزرگ

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر شماره 6: آشکارسازی بزرگ

هنگامی که تمامی سرنخ ها را به اتمام برسانید یک نقشه دریافت می نمایید. در ادامه عبور از مسیر ها به یک رویداد عجیب و غریب خواهید رسید و تمام انتظارات شما برآورده می شود. باید در این مرحله برای تمام اتفاقات پیش رو کاملا آماده باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 2 =