بر اساس اخبار بازی های ایرانی، نرم افزار هیولا توسط شرکت فن افزار که از شرکت های موفق تولید کننده ی بازی های ایرانیست راه اندازی شده است. نرم افزار هیولا اولین نمونه از نوع خود در بازار بازی های pc می باشد. تمام کسانی که به بازی های pc علاقه مند هستند می دانند که شرکت فن افزار با بازی هایی مانند گرشاسپ و شمشیر تاریکی شناخته شده است.


در فضای بازی های ایران برای نخستین بار هیولایی متولد شد که به طور ویژه، طرفداران و علاقمندان به بازی های pc را هیجان زده خواهد کرد.


شما می توانید با هیولا همراه شوید تا بازی های ایرانی و خارجی مخصوص pc را بدون دردسر و استرس به شکل اورجینال و قانونی خریداری نمایید و به طور مداوم از بروز رسانی و پشتیبانی همیشگی برخوردار شوید.

قدم رو به رشد نرم افزار هیولا

هیولا به تنهایی قدم مثبت و رو به جلویی برای صنعت بازی سازی داخلی محسوب می شود. نرم افزار هیولا حاصل تلاش تیم توانمندی است که پیش از این امتحان خود در ساخت بازی و ورود به بازارهای بین المللی پس داده است.

جدا از تلاش هایی که تیم هیولا برای موفقیت این پلتفرم انجام داده اند، نباید از عنصر تاثیرگذار همبستگی میان سایر استودیوهای بازی سازی داخلی، رسانه ها، نهادهای مربوط و مهم تر از همه کاربران علاقه مند به بازی های pc در موفقیت هیولا غافل شد.

شرکت فن افزار تولید کننده نرم افزار هیولا

فن افزار از اوایل پیدایش صنعت بازی سازی در ایران، به عنوان یکی از بزرگ ترین نام ها در حوزه بازی های pc به کار خود ادامه می دهد. شرکت فن افزار دارای تیمی قوی و باسابقه است که پشت گرمی و پشتیبانی هیولا را بر عهده دارد.

یکی از دلایلی که نام این شرکت را در صنعت بازی زبانزد کرده این است که هیولا تصمیم گرفته در نوروز 97 هدیه‌ ویژه‌ ای به کاربران خود بدهد و هر روز یک بازی را با 90 درصد تخفیف عرضه ‌کند.

ثبت نام در نرم افزار هیولا

برای دانلود و نصب بازی ‌های موجود در هیولا باید بدون شک در سایت هیولا ثبت ‌نام و سپس بر روی لینک برنامه ی هیولا کلیک تا فایل نرم ‌افزار دانلود شود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر تاکنون در هیولا ثبت ‌نام نکرده ‌اید، اکنون زمان بسیار ایده آلی برای انجام این کار است. در هیولا ثبت‌ نام کنید و روی عنوان بازی تخفیف ‌دار روز کلیک کنید تا با پرداخت مبلغ کمی دانلود و نصب شود.

برای خبردار شدن از بازی روز کافی است تا به صورت روزانه سری به وب ‌سایت هیولا بزنید تا بازی ‌های مورد علاقه ‌تان را دانلود، نصب و بازی کنید.

دکمه ای در نرم افزار هیولا وجود دارد که هدیه دادن این بازی نام دارد، با فشردن این دکمه می ‌توانید بازی را خریداری کنید و کلید آن را برای دوستانتان بفرستید تا در ایام نوروز یک بازی جذاب به آن ها عیدی داده باشید.

کاربران می ‌توانند هر روز یک بازی را با قیمتی بسیار پایین از هیولا دانلود کنند و در روزهای تعطیل وقت خود را به بازی کردن اختصاص دهند و سرگرم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفده =