سازندگان بازی Destiny 2 به وسیله سرمایه گذاری بالا، سعی در حفظ بازیکنان خود داشته اند. در حال حاضر بزرگترین سوالی که پیش می آید این است: آیا سازندگان توانسته اند با انتشار DLC جدید، به نام Warmind به هدف خود، دست پیدا کنند یا خیر؟ جواب کوتاه بله است! Destiny 2 توانایی دوباره به دام انداختن بازیکنان را دارد. هم اکنون این DLC تنها برای کنسول ps4 منتشر شده است. البته این نکته را بدانید اگر به بازی بر روی زمین و روال سنتی آن عادت کرده اید، اینجا جایی برای خوشنودی شما نیست.

ps4       Destiny 2         Warmind


در آمدی بر بازی Destiny 2

بازی Destiny 2 در سال 2017 توسط شرکت مشهور آمریکایی Activision به بازار عرضه شد. از آن زمان تا کنون 2 بسته الحاقی به این بازی اضافه شده اند. نام کمپین اول Curse of Osiris و نام دومین بسته الحاقی Warmind می باشد. Curse of Osiris نتوانست به خوبی انتظارات بازیکنان را بر آورده سازد. پس از آن، سازندگان سعی در ساخت کمپین جدیدی برای جلب طرفداران کردند. اما متاسفانه در این زمینه هم نتوانستند به موفقیت چشم گیری دست پیدا کنند. در ادامه مقاله با نقاط قوت و ضعف Warmind بیشتر آشنا می شوید.

نگاهی به بازی Destiny 2 – Warmind

کمپین Warmind، شامل چندین ماموریت جدید می باشد و اتمام آن، حدود یک ساعت و نیم زمان می برد. اگر کمپین Curse of Osiris را تجربه نکرده اید، نگران نباشید باز هم می توانید به ادامه این بازی را نسخه جدید بپردازید. البته برای رسیدن به حد استاندارد در ماموریت ها، باید از قدرت های اندک شروع به بازی کنید.

تغییر خوشایند در Warmind، سرعت بیشتر و موضوع نگران کننده، عبور از مراحل بسیار سخت است.

مبارزات Warmind، بازیکن را در میدان جنگ قرار می دهد، سپس او را ترک می کند تا به مبارزه بپردازد. این موضوع بسیار شبیه به داستان های بازی پیش می رود. در Warmind، بسیاری از موارد مهم برای بازیکن در نظر گرفته شده. اطلاعات جدیدی که درباره Rasputin می توانم به شما بگویم: او یک نیزه ی بسیار قدرتمند در اختیار دارد که برای مبارزه با یک مار غول پیکر از آن استفاده می کند. این هیولای خزنده بسیار ناگهانی به او حمله می کند. با اینکه این موضوع به گفته قبل مرتبط نیست اما بدانید شما قبل از مبارزه زمانی برای جذب کردن ابزارهای خود ندارید. بنابراین، نتیجه هر مبارزه بسیار غیر قابل پیش بینی می باشد.

هوش مصنوعی، از همان ابتدای بازی به خوبی گسترش یافته و به وضوح دیده می شود. البته اگر به طور دقیق به برخی زوایا نگاه کنیم متوجه نوعی سردی در Warmind می شویم. زیرا تمام سازه های این نسخه تنها می تواند یک داستان قانع کننده را با بازیکن به اشتراک بگذارد و خبری از هیجان مضاعف نیست.

اسلحه Valkyrie در یک حرکت بسیار رضایت بخش، دشمنان را از میدان به در می کند. همچنین مبارزه با یک هیولای سربی می تواند به خوبی شما را سرگرم نگه دارد. البته شخصیت جدیدی به نام آنا بری نیز به داستان اضافه شده. او قابلیت سخن گفتن با Rasputin را دارد و در سرنوشت Destiny بی تاثیر نمی باشد. عکس شماره 1 اسلحه ای از بازی را به شما نشان می دهد.

warmind
عکس شماره 1: اسلحه ای از بازی destiny 2

سازندگان بازی Destiny 2 در Warmind فعالیت های قابل دسترس بیشتری را برای بازیکنان در نظر گرفته اند. برای مثال: بازیکن می تواند سلاح های خود را توسعه بخشد. کاراکتر Riskrunner آسیب بیشتری به صورت Arc Conductor به دشمنان وارد می کند. همچنین شخصیت Graviton Lance یک انفجار دو طرفه و قوی تر –نسبت به نسخه معمولی- اعمال می کند که بسیار لذت بخش است. یکی از کاراکترهای بازی در عکس شماره 2 به تصویر در آمده.

warmind
عکس شماره 2: کاراکتر بازی destiny 2 در warmind

دو ماموریت داستانی، در Warmind بسیار ناامید کننده ظاهر شد. زیرا درست مانند داستان Curse of Osiris –داستانی از بازی نسخه Destiny 2- بازنویسی شده اند. البته ماموریت ها سخت تر طراحی شده اند و عبور از این چالش های سخت، برای بدست آوردن پاداش در جریان است.

پس از اتمام داستان بازی اسلحه ها و ابزارهای موجود، قدرت بسیار کمتری خواهند داشت. به طور کلی، متاسفانه هیچ گونه انگیزه ای برای ادامه بازی وجود ندارد.

مقصد جدید، در مریخ با مقیاسی کوچکتر از مکان قبل جریان دارد. علاوه بر بخش ها و ماجراهای جدید، مریخ پر از رمز و رازهای تازه برای اکتشاف است. البته این رمز و رازها برای سرگرم کردن بیشتر بازیکن طراحی شده و به هیچ عنوان هدف اصلی بازی به حساب نمی آید. وارد شدن به مریخ به صورت یک رویداد عمومی انجام می شود. اما اتفاقاتی که انتظارتان را می کشد بسیار سخت است. (تا کنون حرف های زیادی در مورد سختی مراحل Warmind شنیده ام، اما می خواهم به مرحله بسیار بالایی از آن دست پیدا کنم و مطمئنا می توانم).

حرف آخر درباره بازی Destiny 2 – Warmind

مطمئنا شما هم احساس می کنید که Warmind بسیار فرسوده تر از Destiny 2 یا Curse of Osiris متولد شده. با این حال، اگر شما قبلا به تکمیل تمام ماموریت ها دست یافته اید، Warmind اتفاق جدیدی برایتان طراحی نکرده. تنها دلیل برای ادامه این بازی، غارت های جدید می باشد تا بتواند چند ساعتی شما را سرگرم کند. قصد سازندگان از ساخت کمپین Warmind، وارد کردن بازیکنان به مکان و اتفاقات تازه تری بوده اما نتوانسته رضایت طرفداران را به دست آورد. زیرا کلیه ماجراها به نوعی تکراری و خسته کننده پیش می رود.

کمپین Warmind از تاریخ 18 اردیبهشت بر روی کنسول ps4 قابل اجرا بوده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Destiny 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین این مقاله به اشترک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =