بازی Blood and Truth به صورت انحصاری بر روی vr کنسول ps4 قابل اجرا می باشد. این بازی تیراندازی اول شخص با قابلیت های بسیاری کاربران vr را شگفت زده نموده است. بازیکن کنترل Ryan Marks، یک سرباز ویژه نیروهای ویژه سابق را دارد که باید خانواده اش را از یک رئیس جمهور جنایتکار نجات دهد. این بازی در تاریخ 7 خرداد 98 وارد بازار شده است. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا از این بازی مهیج اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

سازندگان بازی Blood and Truth

این بازی در استودیو SIE London Studio و شرکت بزرگ Sony Interactive Entertainment طراحی و منتشر شده است.

گیم پلی بازی Blood and Truth

این بازی به صورت اول شخص می باشد و به همین دلیل با دستگاه vr جذابیت بیشتری پیدا می کند. این بازی تیراندازی بسیار هیجان انگیز و واقعی می باشد. فرض کنید تفنگ در دست می توانید خشاب ها را تعویض کرده و به سمت دشمنان تیراندازی می نمایید. در Blood and Truth تنها با دو کنترل کننده حرکت می توانید بازی کنید. شما در این بازی می توانید به صورت نشسته به بازی بپردازید. به عنوان مثال، قرار دادن یک دست در سینه، به شما اجازه می دهد که مهمات ذخیره شده را برای بارگیری انجام دهید، در حالی که می توانید تفنگ را در جلد چرمی اش قرار دهید. هر دو دست و سینه خود برای سلاح های بزرگتر در پشت شانه های خود قرار دهید.

Blood and Truth باعث می شود شما برای رسیدن به سلاح هایی که نیاز دارید در لحظه ای که به آنها نیاز دارید حرکت کنید، در حالی که این حرکات را آسان و طبیعی نگه دارید. یک فرآیند کالیبراسیون طولانی وجود دارد که هر یک از این حرکات را صاف و دقیق می کند. ردیابی دقیق، یکی از راحت ترین تجربه هایی را که تا کنون از PSVR استفاده کرده است، تولید می کند. گرچه Blood and Truth مسائل مربوط به ردیابی را ریشه کن نمی کند (بیشتر مربوط به سخت افزار است)، به طور کامل مسائل رایج مانند حرکات دوربین و مزاحمت های ناشی از حرکات ناخوشایند را نادیده می گیرد. این چیزی نیست که بگوییم مسائل هنگام خاتمه دادن به آنها خسته کننده نیستند.

بازی Blood and Truth

این شایع است که با یک اسلحه دو نفره حمله و گنجایش آن مبارزه کنید، در حالی که بازی برای تعیین زاویه ای که سعی در هدف دارد، تلاش می کند. این باعث مرگ و میر ناامید کننده بسیاری می شود که وضعیت نیاز به مهارت بیشتری نسبت به سخت افزار فراهم می کند که شما را در معرض مواجه شدن با چالش های ناامن قرار می دهد. شما همچنین می توانید دشمنان را ردیابی نمایید .

اسلحه هایی مانند یک تفنگ ساچمه ای پمپ احساس راحتی بیشتری نسبت به استفاده از دست می دهند وقتی که دست خود را با دستان خود در آغوش بگیرید و به طور فعال بعد از هر بار برداشتن دوباره بارگذاری کنید، در حالی که یک دست خالی خاموش است. Blood and Truth به شما اجازه می دهد که به مبارزه بپردازید. همچنین به شما اجازه می دهد یک تفنگ قدرتمند در یک دست و یک تفنگ ساچمه ای در کنار دیگری داشته باشید.

جنبش شما در Blood and Truth محدود است اما این به جریان عملیاتی کمک می کند. هیچ یک از چرخش های درون بازی گیج کننده نیستند و شما می توانید آزادانه به جلو حرکت کرده و از آن لذت ببرید. شما از این طریق می توانید مواردی را که در مسیر پوشش می دهد استفاده نمایید. با توجه به این موضوع، این راحت است که دشمنان نمی توانند در فضایی غیر قابل دسترس پشت سر شما پیدا شوند و شما در انتخابات مبارزات به اندازه کافی در پیکربندی پویا هستید تا بتوانید آن را به جای ردیابی پویا نگه دارید. شما همچنین می توانید زاویه شلیک خود را تنظیم نمایید. این یک احساس دقیق و طبیعی دارد و طول می کشد تا اقدام غیرمنتظره باز کردن قفل درب را به طرز شگفت انگیزی جذاب کند.

شما باید برای رسیدن به میله سرنشینان و یا قطعات برجسته از دیوار به جلو به آرامی خود را به بالا بکشید، اطمینان حاصل کنید که هر دو دست unclench زمانی که شما در حال غرق شدن در یک سقوط مرگبار آن را نگه داشته باشد. برخی از قطعات مجموعه از این استفاده می کنند تا برخی از تیراندازی های به یاد ماندنی را ایجاد کنند، همانطور که برای زندگی خود از یک دست استفاده می کنید تا دیگران به آتش کشیده می شوید.

با وجود برخی اقدامات شدید و خلاقانه از VR، شرم آور بود که این بازی نتواند همه اینها را به یک داستان تبدیل کند که در غیر اینصورت جذاب نبود. پس از فرار یک خانواده مجرم به لندن این بازی به یک کتاب تبدیل می شود که در ادامه اتفاقات جنایی در این مسیر رخ می دهد.

و در نهایت بازی Blood and Truth

این بازی 6 ساعته به خوبی می تواند بازیکن را در یک باند خلاف قرار دهد و به خوبی از آن لذت ببرد. مکانیک جذاب و تیراندازی بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. مطمئنا کاربران vr از این بازی جذاب بسیار مسرور خواهند بود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Blood and Truth به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

2 thoughts on “نقد و بررسی بازی Blood and Truth

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =